Gå til innhold

ang størrelser på englebarn og nøstebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er størrelsene? tarzan bruker nå 62 og og lyst til å kjøpe en ullfleece dress som han kan ha en stund.. er det da dumt å kjøpe str 62/68?

sto også på englebarn at de var store i størrelsen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter.. lyst til å bestille ikveld..

Skrevet

Bestill den som er hakket større om det er nøstebarn. virker litt stor i starten, men den skal tross alt vare hele vinteren. Mini bruker stor størrelse 68 nå, og 62/68 er for passelig/for liten snart. Det ville hvertfall jeg gjort >=)

Skrevet

hmm...ble forresten litt usikker hva jeg ville ha gjort nå når jeg tenkte meg om... men du kan jo retunere om størrelsen blir helt feil, men må da betale porto...

Skrevet

hmm.. lille her har nesten akkurat begynt å bruke 62 nå.. men er bedre at den er litt for stor nå i begynnelsen og holder lenger.. men som du sier kan jeg jo bare sende den inn igjen om det ikke passer..

Skrevet

Hei,

jeg ville kjøpt en størrelse for stor, siden den skal vare hele vinteren. Min baby vokste fort ut av størrelse 62, mens det går saktere med størrelsene over. Jeg har ikke prøvd Nøstebarn sine klær ennå, da, så kan ikke uttale meg om dem (har klær fra dem som venter på å bli brukt, på tide å sjekke om størrelsene passer nå, ja, kjøpte litt store for å ha hele vinteren :) ).

Skrevet

du har kanskje allerede bestilt nå. Men uansett, jeg bestiller alltid nøstebarnklærne til sønnen vår for store, så ullpysjen hannes i str 80 har han brukt siden han brukte str 68 i andre klær, da hadde vi bare et par ekstra sokker på så den holdt seg på plass. Samme med sparkebuksene, og det er gode strikk både i hender og føtter så de holder seg godt på plass. Så jeg ville nok ikke kjøpt den i 62/68 men heller den i str større :)

Er så dumt å bruke masse penger på noe som blir for smått etter bare en liten stund.

Skrevet

ja de er jo svindyre de dressene.. men kjøpte 74/80, så får den heller være litt stor.. er så vanskelig å vite når man aldri har bestilt derfra før :) så takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...