Gå til innhold

Trygge barnehager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som jobber der, eller kjenner noen som jobber der?

Har alle som jobber i barnehagen like lang dag?

Stakkars dem som er ferdig 17.15 hver fredag da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tippe at det ikke er de samme menneskene som har senvakt hver fredag.

Skrevet

Vi har sønnen vår en av av Trygge barnehager sine barnehager. Der begynner de første på jobb kl7 (hvertfall åpner barnehagen da, mulig de begynner 6.45 eller noe) og de er ikke der til 17.15 hvis det er det du tenker på. På småbarnsavdelingene har de 4 forskjellige vakter hvor de begynner mellom 7-9 og slutter mellom 15.30-17 (mulig 17.15), hvem som har de forskjellige vaktene går på omgang og jeg har ikke studert vaktplanen deres, men jeg er ganske sikker på at det ikke er de samme som jobber sent på de samme dagene hver gang.

Sånn generelt, så er det ikke veldig uvanlig å måtte jobbe til kl17 hver fredag (eller hver dag). Jeg jobber i butikk og er heldig som aldri jobber senere enn til kl17, det vanlige med mitt yrke er å jobbe til kl21 minst en dag i uka og veldig mange jobber 2-3dager til kl21. Og jeg jobber i et yrke hvor alle har minst 3års høyskoleutdanning, de fleste 1-2år i tillegg etter det.

Skrevet

Alle trygge barnehager har ikke åpnet til 1715. Vår stenger 1700. Dessuten bytter depå å ha senvakt, så de jobber vel sendt sånn ca hver 7. fredag. Dessuten er det vel mange som jobber sent på fredager?

Skrevet

bytter alle på å gå da, eller er det noen førskolelærere som slipper sen fredag?

Skrevet

Vaktene går jo på rundgang. Har sett alle på avdelingen på senvakt så tror ikke noen slipper unna.

Skrevet

jeg jobber en av trygge barnehager,og vi har åpent fra 645-1715 og vi jober 7 1/2time hver dag.noen av oss har fast vakt på fast dag hver uke(etter eget ønske) ellers rullerer systemet slik at vi er innom de fleste vaktene i løpet av 2uker,men det er ikke bare den samme som har tidlivakt eller senvakt på mandag og fredag feks det rulerer.har aldri opplevd noe negativt med så lang åpningstid.det er ikke mer synd på den som låser opp el igjen på fredag som ellers i uken,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...