Gjest Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 http://www.side2.no/mote/article2757984.ece
HeidiL Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 nope! trodde ikke det var anbefalt å trene mage de første seks ukene etter fødsel, jeg...men uansett så tror jeg ikke jeg hadde klart å komme ned i "bade-form" innen første mnd etter fødselen! Har lagt på meg 15 kg så langt og er bare 32 uker... nå er riktignok mye vann, men orker ikke tanken på hvor mye jeg hadde måttet jobbe for å få det av med tidsfrist etterpå ) nei - takke seg til å være nybakt mor med 1/2 år til bikinisesongen begynner ) he he..
lille frø, mor til to Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Tror du hun føler stress rundt det hele? Helt klart JA! Nå skal hun vel egentlig bruke energien sin på den lille, og ikke ha superfokus på seg selv. Kroppen blir jo fin igjen hvis man spiser sundt og trener, det gjelder for alle oss her inne. Men helt unødvendig å stresse med en tidsfrist på 4 uker.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 nei.....og jeg synes nesten det er litt provoserende.
latskaus Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 -kan umulig være bra for noen parter ?! ;p
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Det hadde vært supert med så mye tid og overskudd til trening men det er ikke det kroppen eller babyen trenger den første tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå