*En rosa og en blå* Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Neste uke skal de vaksinere barn 6 mnd - 6 år her i kommunen, og jeg er SÅ usikker på om vi skal vaksinere dattera vår. Hun var syk for to uker siden, og etter det så ble vi syke i tur og orden alle sammen. Veldig forskjellige symptomer, men felles for alle var at det kom veldig brått, alle hadde feber og var slappe og energiløse. For alt vi vet så har vi hatt sv.influensaen allerede... Gaaaah - jeg er rådvill. Kom med for- og motargumenter alle som vil! (Og så vil jeg sikkert bare ende opp som enda mer forvirra...)
Ksenia & Anjem Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg har to gutter med astma og de ble vaskinert forrige uke. Turte ikke å la være- Hadde aldri tilgitt meg selv om de skulle fått det og jeg ikke hadde vaksinert de. Velger å stole på helsemyndighetene
Libido- Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 For: www.pandemi.no Mot: www.vaksineaksjon.no Men høres jo ut som dere har hatt det. Veldig mange får det veldig mildt, i forhold til vanlig sesong influ.
digger Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg er i samme dillemma dessverre:-( Vi kan ha hatt den i sep., men kan jo ikke vite dette sikkert.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Er ikkje heilt sikker eg heller, men eg trur nok at eg velger å la være....
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Er usikker på om vi har hatt det i hus eller ikke. Minsten har hatt flere symptomer denne uka og hvertfall 7 dagers karantene fra bhg. Ang. vaksinering har jeg nå bestemt meg for å ikke vaksinere. Litt ymse grunner til det. Jeg skjønner hvorfor risikogruppene vaksineres men jeg klarer bare ikke å skjønne hvorfor det er ett slikt hysteri om massevaksinering mot en sykdom som for de aller fleste er helt ufarlig. Er for mye konspirasjonsteori her som jeg velger å tro delvis på som gjør at jeg tror mye av vaksineringen dreier seg om penger, rett og slett.
Gjest Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Ta vaksinen. Jeg skal vaksinere 2 åringen min til uka. Jeg tok for 2 uker siden, ar bare litt øm rundt stikk stedet. Har nylig ligget på sykehus og diskutert dette heftig med leger, studenter og annet helsepersonell. De hadde ike betekeligheter med vaksinasjonen og spesielt de som hadde små barn skulle vaksinere de.
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Helsepesonell på jobb er som regel lojale mot fhi. Helsepesonell privat er ikke nøldvendigvis det. Kjenner ikke mange, men kjenner hvertfall ei som velger å ikke vaksinere barna sine pga skepsis til en uutprøvd vaskine.
*En rosa og en blå* Skrevet 15. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2009 Mamma27 har 2 gutter: Hadde hun vært i risikogruppen, eller dersom noen i familien hadde vært det, så hadde jeg ikke vært i tvil! Men vi er alle helt friske, det er derfor jeg blir helt tullete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå