Gå til innhold

er det noen her som er "høyere" enn mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 5 cm høyere enn han jeg dater, og han er skeptisk til dette, siden jeg er litt høyere enn han!!! :.(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i 5. måned og veier nå omtrent like mye som mannen min. Føler han er blitt en liten tass i forhold til meg :-)

Skrevet

Eksen til samboeren min var høyere enn han. Ser litt merkelig ut på bilder, men det spiller da i grunnen ingen rolle.

Skrevet

Jepp. Jeg er 180cm, han er 173. Går så bra, atte:). Jeg er tynn/slank/ateletisk og han er ganske kraftig og muskuløs og veier mer enn meg, så det hjelper. Føler at det veier opp. Ser ikke ut som en maneater da, hehe;).

Skrevet

jeg er 180 og han er 172 .. han har litt mage, men det har jeg og da, he he, men jeg er ikke 'feitere' enn han da, hehe.

Takk for svar jenter, dette hjalp på!

Klem fra HI

Skrevet

hvorfor skriver du høyere i fluelorter?

Skrevet

Jeg er 174 cm, og mannen er 169 cm.

For oss er det ikke noe problem, hadde kanskje vært det om det gjorde mannen usikker på seg selv, men mannen min har ingen problemer med selvtilliten pga høyden. Han liker at jeg pynter meg i høye heler han, for det er stilig og sexy med høye jenter ;)

Akkurat nå veier vi det samme da, og det er jeg ikke helt fornøyd med! Jeg har 10 kilo og ta av etter siste svangerskap, så når de er borte blir alt bra..

Skrevet

"høyere"? Mener du mer rusa? hverken jeg eller mannen min er da rusa!

Skrevet

HAHA! Har noen sett den episoden av "Friends" hvor Joey bruker anførselstegn helt feil? (I lufta når han prater altså). Han ser Ross gjøre det og så begynner han å bruke det helt i hytt og pine. HI minner meg om Joey her.

Skrevet

Det ser noe så inni helvetes dust ut når mannen er lavere enn jenta. Hun ser med en gang så forbanna maskulin ut, og gubben ser ut som en dott.

Skrevet

Hvorfor skriver du høyere i hermetegn?

Og hvorfor skriver du først at du er 5 cm høyere enn mannen og senere at du er 8 cm høyere enn mannen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...