Helverine Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Leter og leter og leter....har vært borte i et par mnd :-|
mamman til to gutter Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Her har det dukket opp etter lang tid i en sekk vi bruker en sjelden gang på tur, så nå er det det første stedet jeg leter hvis vi ikke finner det der det pleier å ligge:-) Sekker og kofferter. Mamma og pappa var ikke like heldig når de mistet sitt, det dukket opp på gårdsplassen til tanta og onkelen min når snøen smeltet om våren, trenger vel ikke å si at de måtte kjøpe et nytt...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Nederst i et skap eller en skuff.
Helverine Skrevet 15. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2009 Har leita i alle sekker, bager og kofferter, i skuffer og skap.... Vi hadde visning for et par mnd siden, så en av oss har sikkert lagt det på et "lurt" sted
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Eg finner heller ikke vårt d.kamera =/ så føler med deg her har leita og leita, mista d sist fredag/helg
Tommage♀♂ Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Takk damer! Vårt kamera har vært vekke siden i sommer, og nå som jeg snart reiser på jentetur til London ville jeg gjerne hatt det, ikke så praktisk å dra på speilrefleksen da... Leste denne tråden, og *pang*. Gikk og så i nattbordskuffen min, og der lå det, haha;p Men laderen forsvant før sommeren en gang, så er jo like langt da=(
Tommage♀♂ Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Takk damer! Vårt kamera har vært vekke siden i sommer, og nå som jeg snart reiser på jentetur til London ville jeg gjerne hatt det, ikke så praktisk å dra på speilrefleksen da... Leste denne tråden, og *pang*. Gikk og så i nattbordskuffen min, og der lå det, haha;p Men laderen forsvant før sommeren en gang, så er jo like langt da=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå