Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Har netopp kjøpt meg en Shih Tzu tispe, så nå sitter jeg å lurer på hva jeg skal kalle henne... Forslag?
Lilleleen Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Lettere å finne navn når vi ser henne, men har noen forslag fordèt:o) *Amy *Susy *Gyda *Lille My( Evt bare My) *Bella *Missy *Olga *Helga *Doris *Hjørdis *Minnie *Betty (Boop) *Dolly *Lilly *Frøya *Liz *Pjuska *Rine *Izzy
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19741690&reference=0/197/416/90_1467799322.jpg&adheading=Shih+Tzu+Tispe&adTypeId=67&areaId=2150 her er hun...<3 HI
Lilleleen Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 hehe, så søt hun var ) Tenkte Trulte med en gang!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Hehe, jeg er litt vanskelig på navn da... vill ha de litt spessielle. Hadde en katt som het michelle, og har et marsvin som heter alessandro
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Hehe, faktisk ikke... er helt blank.... skikkelig frustrerende!! HI
Lilleleen Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 Kan jo kalle henne det samme som min Chihuahua ) Hun heter Petronella, men vi kaller henne Snella til vanlig ) Ellers så kan jo kanskje disse passe: *Cassedy *Xenia *Sassy *Andrine *Gabriella *Sandra
Lilleleen Skrevet 15. november 2009 #15 Skrevet 15. november 2009 Har en far som er opdretter av pomeranian, så har vært med på å finne navn noen ganger før. Men det er vanskelig!! Ofte lettere med mange forskjellige forslag, så vet man akkurat hva som passer når man ser eller hører det )
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #18 Skrevet 15. november 2009 Utifra bildet var hun helt klart en Betsy! (evt Betzy om du vil gå for cool lizzom..)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #20 Skrevet 15. november 2009 Men hva slags kull er det? Du har jo som regel en forbokstav å gå etter, i hvert fall på stamtavle-navnet. Lettere å komme med ideer om man vet at navnet må begynne på B, f eks...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #24 Skrevet 15. november 2009 hehe, jeg tenkte på villemo, men mannen hadde en mastiff som liten med det navnet, han syntes det ble litt rart med en sån liten bamse med samme navn;) Tanja heter svigers, så det hadde heller ikke gått;) HI
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 15. november 2009 #25 Skrevet 15. november 2009 Nemi!:-)) fineste navnet..;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå