Gå til innhold

Viking thermo? (de lette cherroxene)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente på at par slike lette Viking cherrox. Vet ikke om det er termo jeg, men lett var de;)

Skal kjøpe til lillemann, men noen som hvet hvordan de er i str? Får ikke hatt han med meg i morgen når jeg skal handle...

Må jo være bedre en vanlig cherrox som er så tunge til en på 18 mnd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini her har ca. 15 cm lange føtter og måtte da ha str. 25 i disse. Har 26 i Viking vintersko, men cherroxene var større i str., pluss at dama i skobutikken sa at cherroxene ikke skulle være fullt så store på føttene som vanlige vintersko.

Skrevet

Mini er 2 år i januar. han har str 23

Skrevet

Min blir også 2 i januar og har 23.

Han har 24 i viking vintersko.

Skrevet

Ok- takk for svar;)

Da blir det 23 her tenker jeg! Han prøvde noen ecco-støvler og da måtte han hatt 24, men de var litt små i str tror jeg...

Nå har han noen støvler som heter Primigi eller noe og der har han str 23.

I værste tilfelle får jeg bytte de...

Skrevet

Vi har en str. mindre i thermoene enn i Ecco vinterstøvlene. Ville prøvd 23 først da ja!

Skrevet

Så fint å høre trulsemamma;)

Jeg tenkte det var et dumt inlegg å skrive for det er jo ikke så lett med str på sko (og hvertall ikke over nettet...)

Men det virker jo som jeg skal slippe en ekstra bytte-tur til byen nå!

Supert;=)

Skrevet

Sett foten på ett ark ( barnet må stå på foten) tegne med en penn rett ned rundt hele foten. Ta med arket i butikken og du får rett sko. Har funket her hver gang

Skrevet

I de 6 åra jeg har kjøpt cherrox har jeg alltid kjøpt et nr mindre i cherrox enn i andre vintersko. Så dette går nok strålende!

Skrevet

Str 27 i de Viking-skoene og 26 i vinterskoene. Varierer sikkert fra merke til merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...