Mamma&LilleKrølle Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Noen her som vet av steder i trondheim der dere anbefaler spa? Kjæresten min har ALT, og da mener jeg alt. Han tjener bra og kjøper alt det han trenger eller har lyst på, så det er ikke bare bare å finne julegaver til han. Han jobber ute på sjøen i 6 uker om gangen, og drar i morgen og kommer ikke hjem før over jul. Så gaven må være i boks i morgen. Så tenkte jeg plutselig at jeg kan jo gi han et gavekort på spa til oss begge ..og i tillegg kjøpe et smykke til han.. Så bare lurer på om noen har steder å anbefale, slik at jeg vet hvor jeg skal stikke i morgen å ordne gaven!
mamarama og lille banan Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg har ikke vært der selv, men mange anbefaler Solsiden Spa.
Gjest Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Solsiden spa er bra, ja. Også er det en på angelltrøa Bentes Dagspa (eller noe slikt), der er de også flinke. Også er Bentes i munkegaten bra. Ja, jeg er en av dem som "ikke ønsker seg noe" og som dermed ender opp med gavekort på det beste jeg vet ;-)
Verbena Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Par spa på solsiden spa er virkelig å anbefale, vi var der i juni å gjett om det var en mann som var storfornøyd med bursdagsgaven sin!
attpåklatt1 Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 http://www.unnissalong.no/ Ligger på Heimdal. Har også prøvd Solsiden SPA, begge å anbefale!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå