Gå til innhold

Hvem savner vi på krangle?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle er jo borte!!

Dessuten har jeg gullfisk hukommelse og husker jo ikke et nick..

 

Darth vader, bytta nick?

Hun som alltid skrev med store bokstaver.. men hun var kanskje mest på skravle?

Silja.. Du kunne i det minste stukket nesa innom =)

Vet det er mange fler.. Heldigvis har noen tatt til vett og funnet sin plass igjen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mosegrisen og Bærkorg Måkeskrik!?

Skrevet

Jeg savner meg på krangle jeg da...

Skrevet

Husker ingen nick fra forrige gang, men det var litt heftigere her da, ikke bare en masse: "jeg liker det... er det andre som liker det,,,,ok, da er vi venner." Synes krangle er en annen utgave en skravle, med altfor få som deltar.

Skrevet

KaMa. Men jeg måtte se nicket på anonymsiden før jeg husket det. Husker ingen nick jeg heller. Og ingen husker mitt, enda jeg synes jeg er så aktiv for tiden... :(

Skrevet

Hehehe, jeg har vokst fra denne barnslige kranglingen seh.. ;D

 

Neida. Orker bare ikke engasjere meg mer, blitt litt lei av at det er de samme temaene som kommer opp igjen gang på gang. Begrenset hvor lenge man gidder å krangle om en sak lixom...

 

 

Skrevet

Det er helt klart Yppert'en, Bærkorga og Tallulah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...