Libido- Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Alle er jo borte!! Dessuten har jeg gullfisk hukommelse og husker jo ikke et nick.. Darth vader, bytta nick? Hun som alltid skrev med store bokstaver.. men hun var kanskje mest på skravle? Silja.. Du kunne i det minste stukket nesa innom =) Vet det er mange fler.. Heldigvis har noen tatt til vett og funnet sin plass igjen =)
Patetica fåkksi Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Mosegrisen og Bærkorg Måkeskrik!?
fumlis og skrikerungene Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg savner meg på krangle jeg da...
Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Husker ingen nick fra forrige gang, men det var litt heftigere her da, ikke bare en masse: "jeg liker det... er det andre som liker det,,,,ok, da er vi venner." Synes krangle er en annen utgave en skravle, med altfor få som deltar.
Tokatter_USA Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 KaMa. Men jeg måtte se nicket på anonymsiden før jeg husket det. Husker ingen nick jeg heller. Og ingen husker mitt, enda jeg synes jeg er så aktiv for tiden...
Silja FullFres McQueen Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Hehehe, jeg har vokst fra denne barnslige kranglingen seh.. ;D Neida. Orker bare ikke engasjere meg mer, blitt litt lei av at det er de samme temaene som kommer opp igjen gang på gang. Begrenset hvor lenge man gidder å krangle om en sak lixom...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Det er helt klart Yppert'en, Bærkorga og Tallulah.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå