junimamma85 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg blir sprø.. På fredag måtte jeg dra hjem fra jobb pga smerter i magen, jeg mener selv at det bare var noe voksesmerter-aktig, noe jeg har hørt er helt normalt i denne tiden. Nå begynner det å bli mer mens-murringer, bare mye sterkere enn at man kan kalle det murringer. Smertene kommer ikke hele tiden, men av og til, og når det gir seg, så føler jeg meg helt utkjørt etterpå! Har en jobb hvor jeg er ganske tett opp i mennesker, og jeg begynner å svette og går helt rundt i hodet når smertene kommer, klarer nesten ikke å stå oppreist! Sjefen min sa at det beste for meg var å sykmelde meg i minst 2 uker, sånn at jeg kan slappe av litt, evt aktiv sykmelding i en mnd. Men jeg vet ikke, nå nærmer det seg jo jul og jeg vil jo jobbe så mye som mulig! Er det noen som har noe erfaring rundt slike smerter i slutten av første trimester/begynnelsen av 2.trim.? Vet absolutt ikke hva jeg skal gjøre, fastlegen min er det umulig å snakke med om sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå