Full house Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Har jeg gått glipp av noe?! Rå fisk, er det yummy da?
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 da er vi to, føler ikke jeg har gått glipp av noe heller. Men visst jeg nå skulle være en plass der det ble servert, så vil jeg garantert smake på det
Guttemamman:-) Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Det er sånn mat man dekker på på salongbordet og koser seg med foran tv'n en lørdagskveld det sjø... så da er det ikke så rart at du ikke har smakt det.... Jeg klarte bare ikke å dy meg hehe;-) Har forresten heller aldri smakt det men jeg har salongbord jeg da;-)
Full house Skrevet 15. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2009 Trodde det var slikt man spiste når man var på fancy restauranter jeg, og at det dere stapper i dere foran sofaen er mer fettete og usunt :-p Jeg skal helt klart smake på det når sjansen byr seg, for nysgjerrig er jeg. Er jo mange som liker det :-D
Jenny-penny Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Spør du meg sier jeg:JA du går glipp av noe! Sunne ferske råvarer som smelter på tunga, med deilige dip-sauser til! Ta deg en tur på susi restaurant, si det er første gang og de disker opp med ett jomfru-måltid du sent vil glemme;)
erteposen + 4 Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Sushi er jo risen, og det trenger ikke å være rå fisk. Makirull med fritert kongekrabbe er eldstemann sin favoritt her:) Ja, du har gått glipp av noe:)
Full house Skrevet 15. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2009 Hmmm... Da må jeg altså prøve. Er i Trondheim en sjelden gang, kanskje det er noen sushi-restauranter der? Er litt for matglad til å la være å prøve! :-p
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Sushi er kjempegodt! Vi var i Japan i våres og der er i alle fall sushien helt genial. Pass bare på hygienen. Jeg ville helst spist et sted der de hadde litt peilin, en bra sushirestaurant feks. Har ei venninne som har blitt matforgifta av sushi på Deli De Luca... Om du er gravid så skal du ikke spise tunfisk.
tante grusom master of law Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Sushi er det beste jeg vet! Når jeg virkelig skal kose meg hjemme i sofaen så er det sushi som står øverst på listen. Synd bare at det er så dyrt.
Gjest sug lut Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Beste som finnes. Men bare ikke kjøp take-away sushi på Deli de luca - ved nærmere ettertanke, ikke kjøp NOE på Deli de luca, i alle fall ikke noe som pretenderer å være mat. Gå på et ordentlig sted.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Sushi er jo sååå godt! Dumt det er så dyrt:(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 dødsdigg! men enig med sug lut. gå på et ordentlig sted. i grunn så er det kanskje lurt å lavær. for når man spiser noe nytt som er super digg, så spiser man det igjen og igjen. og det kan fort føre til at man spiser alt for mye ute
Ranveig R Skrevet 15. november 2009 #15 Skrevet 15. november 2009 Hmm... Eg har heller aldri smakt sushi, og har ingen planar om å smake. Har ein slags nesten-angst for alt som ikkje er gjennsomsteikt/-kokt (blautkokt egg, roastbiff, osv), så sushi kjem uendeleg langt ned på lista over ting eg kan tenke meg å ete. Roastbiff var forresten eit dårleg døme då eg ikkje et kjøt i det heile tatt, men tidlegare då eg åt kjøt åt eg aldri roastbiff, fordi den var rosa *GRØSS*
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. november 2009 #16 Skrevet 15. november 2009 Jeg har aldri smakt sushi, men har skikkelig lyst til å prøve...Kjedelig å ha en kresen mann og bo laaaangt på landet;)
petite fleur Skrevet 15. november 2009 #17 Skrevet 15. november 2009 Jeg har smakt sushi en gang, og aldri igjen. Jeg klarte å spise et par-tre biter, men det smakte jo bare rå fisk med et par forferdelige sauser til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå