Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hvorfor kan ikke barn under 6 mnd ta vaksinen? syns det er rart at med en gang ungen er over 6 mnd kan de få vaksinen.. Hva er forskjellen på en unge på 5 mnd og en på 6 mnd siden de under ikke kan få den? Lurer bare på hvorfor det er greit for de over 6 mnd, det er ikke så stor forskjell på under og over 6 mnd.. Noen som skjønner hva jeg mener? Hva skjer hvis de under 6 mnd får den? Er det fordi den er ikke prøvd så mye på de under 6 mnd så derfor de over 6 mnd i første omgang? Er veldig usikker på om babyen min på 6 mnd skal ta den eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Synes det er helt greit at du spør her på anonymforum jeg. Kan liksom ikke helt skjønne hvorfor noen skal prøve å bestemme hva som skal diskuteres på et anonymforum. Det finnes sikkert ulike forum som de aller fleste innleggene her inne kunne passet i. Jeg stemmer for at man klikker inn på de innleggene man ønsker å lese og overser resten!!! Så til deg hi.. Barn under 6 mnd får i noen tilfeller vaksine, akkurat som noen gravide i første trimester får den. Risikoene for og i mot veies opp mot hverandre. Jeg synes også dette med vaksinen er veldig vanskelig å ta stilling til. Det finnes gode argumenter for begge deler. Man må nesten bare bestemme seg for det ene eller det andre. Jeg har endt opp med å bestemme meg for at verken jeg eller barnet mitt skal vaksineres. Jeg befinner meg i to risikogrupper og jeg har brukt lang tid på å¨ta et valg. Til slutt kom jeg frem til at jeg ikke klarer å stole på at vaksinen er trygg. Lykke til med valget!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå