3 søte små Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jakob? Eller synes dere Filip er penere??? Eller ingen,isåfall trenger jeg forslag!!
spire nr fire :-) Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Hei! Jeg likte Jakob best! Ei venninne av meg har en liten gutt som heter det! Sliter med guttenavn selv..hm..
FrkBomst&Frø Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Jakob er et utrolig fint navn, jeg har alltid likt det veldig godt. Det står så godt alene også syns jeg!
Lilleleen Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Liker veldig godt Jakob ) Hadde vurdert det selv, hadde det ikke vært for at så mange barn rundt her vi bor, heter det.
Gjest Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Velg det DU synes er finest Jeg bryr meg ikke en dritt om hva andre mener om navnet vi velger til barnet vårt, så lenge vi liker det.
Anja83 Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 Begge navnene er flotte, men jeg synes Filip er kulest (og særlig med den skrivemåten:)) Vi har vurdert Filip selv, men spørs om ikke vi lander på en Ulrik.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Jeg har samme problem....flotte navn da begge to.Jeg har falt for Odin og Olander og vi har to gutter fra før som begge har navn på O så vil ha det nå å...men mannen min syns ikke noe om noen av dem detsverre,kansje vi kan hjelpe hverandre??Her er noen forslag til navn jeg liker... Marcus,Oskar,kevin,Nicolas,Olai,Edwin. Kansje lite hjelp men kan jo prøve...;-9 Lykke til uansett!!!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Jakop er penere en Filip. Jeg hadde valgt et annet, ala Sigurd/Håkon osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå