3 søte små Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jakob? Eller synes dere Filip er penere??? Eller ingen,isåfall trenger jeg forslag!!
Gjest Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg synes begge navnene er fine jeg :-) Jakob liker jeg best da :-)
Ronja&Odin Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 philip syns jeg er pent... jakob syns jeg ikke noe om i det hele tatt... men nå liker jeg navn som adrian odin trym emil (er sååå søtt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå