Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Otrivin feks? "ta vare på pakningsvedlegget, du kan få behov for å lese det igjen" ja...Skal huske det til neste gang
Ronja&Odin Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 hehe fikk beskjed av legen og heller bruke saltvannspray jeg... men hvis du søker på nett kan du finne vedlegg til det meste http://www.novartis.no/downloads/pdf/otrivin_mentol_spc.pdf her er på otrivin
Ronja&Odin Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Graviditet og amming Rådfør deg derfor med lege eller apotek før du tar noen form for medisin. Kan brukes av gravide og ammende kvinner.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2009 Rådfør meg med lege på en søndag? Rådfører meg her inne jeg =P Dere er da sinnsykt gode på å leke doktor til tider ellers så=P Saltvannsdråper og spray fungerer IKKE! Er så tett at jeg må sikkert ha plumbo i nesa for å løse opp=P Hehehe
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 JA du kan bruke nesespray! )
Lille my ;) Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Jeg har brukt det i begge sv.skapene mine. Måtte ha det hver kveld før jeg la meg. Var sikker på at jeg var blitt avhengig dette, men da sv.skapet var over var tettheten også over
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2009 takk=) Men nå finner jeg jo den ikke da... =(
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. november 2009 Så rart.. Er tett pga forkjølelse jeg da.. Eventuelt nøffesyken? Får se an formen i morgen, men dette virker som forkjølelse =)
Nå da? Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Rhinox er helt greit å bruke. Funker best også. =)
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Jeg har brukt otrivin og zymilin i begge svangerskapene, hele svangerskapene- for jeg er avhengig av det. Begge ganger i samråd med lege. Trappet ned MYE begge svangerskapene da, så bruker helst mot natten, og da en halv dose i hvert nesebor, det gjelder alle ganger jeg er tett. Bruker mindre, varer lenge- heldigvis.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2009 Endelig* Rhinow er det jeg har.. Og jeg sprayer og sprayer... Er like tett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå