Gå til innhold

SÅÅÅ utrolig skuffet.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant i natt ut at min mann har sendt drøssevis av sms til en annen dame, av seksuell karakter med fulle beskrivelser over hva han skulle/ønsket å gjøre med henne, at jeg ikke finner ord.....Helt greit innhold om man er singel, men det er han jo ikke da vi velter vårt andre barn sammen om en måneds tid .... Han har vært fraværende når det gjelder sexlyst med meg og siden jeg har hatt lyst, blir det ekstra sårende når jeg da fant ut at han skrev sms til denne damen, hvor han beskriver hvor kåt han er på henne.....Kjenner meg bare helt tom innvendig og utrolig skuffet over at han kunne gjøre dette. Siden jeg faktisk tok og ringte til denne damen som han tekstet med, fikk jeg vite at han har sendt henne sms og motsatt siden 2001 da de hadde hatt en flørt. Det har vært jevnlig ca annenhver måned mellom de har tekstet slik og hun har spurt om han har funnet seg dame, hvorpå han har sagt at han ikke har funnet seg noen, selv om har vært sammen med meg siden 2006:-( De har ikke hatt noe seksuellt forhold siden den ene gangen i 2001 visstnok, men dette var uansett ikke hyggelig å oppdage:-(

Jeg konfronterte han med dette i dag, siden han var ute og festet med noen kompiser i går/natt. Jeg sa at det hadde ringt en dame med det navnet, hvorpå ha med en gang løy og sa at det kanskje var en dame som hadde ringt på en annonse han hadde ute på nettet. Sa til han at han ikke trengte å lyve, siden jeg hadde funnet ut hva som hadde skjedd og appåtil hadde pratet med henne. Skal si han fikk hakeslepp!

Jeg er så utrolig lei meg og måtte bare få luftet det en plass......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usj... d e ikke nå hyggelig oppdagelse... og ikke no når du e i dein tilstanden du e...ha en sånn opplevelse sist e gikk gravid, oppdaga nå likt..man bi tom...åsså vil main berre gå sin vei...men kor enkelt e d når main har barn i lag... føler me deg....

Skrevet

Fy så dårlig gjort! Hadde min mann gjort sånn tror jeg at jeg hadde kastet han på dør, selv om vi venter barn sammen. Men det er kanskje lettere sagt enn gjort!

Skrevet

OJ!

*klemmepå*

Skjønner du blir matt. Man blir helt kald inni seg og sjelven og vet liksom ikke helt hva gjøre eller si. Er man mest sint eller såret? Såpass blandet av begge deler at det er vanskelig å reagere...

Ja hva sa han da? Og sier han videre?

Er så jævlig banrslig å lyve om det. Blir man konfrontert med det så bør man være mann nok til å iaf være ærlig!

Skrevet

Jeg ser på tekstmeldinger av seksuell karakter som utroskap å veldig respektløst når man er i et forhold. Hadde det vært min mann så hadde jeg kasta han på hue og rævva ut. Når han er i stand til å skrive slik med andre damer bak din rygg, så kan han ikke ha mye respekt for deg!

Skrevet

Takker for støtten!

Huff, det er ikke lett når man har barn sammen og er høygravid med nummer to. På den ene siden har jeg bare lyst til å be han dra, men på den annen side ikke....Utrolig skuffende, at den man er glad i og har barn og venter barn med, kan være villig til å såre deg noe så voldsomt!Tilliten til han er jo lik null og det vil jo vise seg hva fremtiden vil bringe.Han beklaget seg og sa at det bare hadde vært når han var full og at han ikke egentlig ønsket seg henne, men at det var spennende å flørte/tekste med henne.Hvorpå jeg sa at det jo var greit, men ikke så lenge han er sammen med meg!!!!!!!!!!!!!!

Hva hadde dere gjordt i en slik situasjon, og eller har dere vært i samme situasjon?

Skrevet

Stakkars deg! Jeg kan ikke engang forestille meg hvor vondt du må ha det. Jeg hadde vært helt knust. Ikke minst ville jeg følt meg lurt siden han har holdt på med dette hele tiden.

Jeg syns helt ærlig talt at du fortjener noe mye bedre. Jeg vet det her er vanskelig, men når han har vært i stand til å gjøre noe som det der er han selvfølgelig ikke til og stole på. Og det han sier og unnskylder seg med vil jeg som en utenforstående person kunne tro at det også like gjerne kan være ljug! Det kan jo godt være at det har vært en fylleflørt, men og holde på sånn i 8 år er uakseptabelt når man er i et forhold!!

Ettersom han også har mistet sexlysten på deg så er det definitivt noe galt. Du sier jo ogå selv at du nå har 0 tillitt til mannen din, og det er jo nettopp motsatt det skal være i et forhold!

Med tanke på dette kan jeg jo summere opp og si at jeg syns du burde gå ifra han og heller kanskje senere finne en som aldri ville gjort noe sånt mot deg. For det syns jeg virkelig du hadde fortjent! Og at det antageligvis bare blir vanskeligere og vanskeligere for den tiden som går og gjøre det slutt med han, samtidig som din egen framtid på en måte hadde blirr "utsatt". Selvfølgelig er det ikke så enkelt og bare gjøre det slutt, i alle fall ikke i din situasjon.

Derfor er mitt råd til deg og sette deg ned med han, og si at dere virkelig må snakke sammen, hvis han ser en framtid for forholdet deres. Gjør det klart for han at han må være 100 % ærlig med deg og svarene han skal gi deg på spørsmålene. Deretter ville jeg spurt han rett ut om hvorfor han har fortsatt og flørte med denne dama igjennom mange år, og om han noen gang har vært utro mot deg. Få også greie på om han ikke har hatt dårlig samvittighet ovenfor deg når han har tekstet med henne. Osv.

Håper du får svar som du på bakgrunn av kan ta en avgjørelse ut ifra. Ønsker deg veldig masse lykke til, og føler med deg! Du fortjener uansett bedre enten om det blir fra en annen mann eller din nåverende mann. For jeg syns at i så tilfelle må mannen din endre seg og sine holdninger.

God klem og støtte her i fra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...