Gå til innhold

Deilig å være hjemme fra sykehuset :)


OleMagnusLille

Anbefalte innlegg

5 november ble min sønn født :) Fødselen tok ca 12 timer og endte med sugekopp =/ Men det gikk jo bra :) Riene startet fire dager før fødselen, så det var sinnsykt deilig å endelig være ferdig!! måtte være på sykehuset i 5 dager pga min sukkersyke. Så nå er det deilig å være hjemme og komme inn i våre egne rutiner! Nydeligste gutten i verden :D Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en ganske lik fødsel, høres det ut som. Jeg hadde rier i tre dager før fødselen. Var nesten utslitt før det begynte...

Og selve fødselen fra jeg ankom sykehuset tok 11 timer. Endte også med sugekopp. Hadde 9,5 cm åpning i flere timer. Tilslutt endte de med å klippe fordi jenta vår fikk lav puls. Litt dramatisk, men det gikk heldigvis veldig bra.

Og alt var glemt da hun kom på magen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med pjokken. Godt å høre at det gikk bra for seg til slutt.

 

Jeg hadde en drømmefødsel, så jeg skal ikke si noe. Men mi tulle var så lita at hun fikk så vidt være med hjem. Den dagen vi dro, etter 3 dg, var hun 2510g... Men heldigvis har hun bare vist framgang, så vi er veldig lettet.

 

Kos dere masse.

 

Merethe og Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hørtes ganske så likt ut! De vurderte keisersnitt i flere timer men det var pga høy puls, han ble stressa av dryppet eller hva det var.. Var litt utenfor mens det skjedde hehe.. epedural og lystgass er fine greier :) Men huff så vondt de timene før jeg fikk det og slutten da selvfølgelig!! Var noen hinnevegger eller noe som var for tjukke som de drev og røska i hele tiden 6 personer som var innom haha.. Slapp unna med tre sting pga små rifter, så var heldig der. var vist ikke mange som gjorde det med sugekoppen.. Syns den var vondere enn å få ut ungen omtrent!! hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det er noen som har fin fødsel og da :):) Godt at det gikk bra når dere kom hjem også!

 

Kose dere masse dere og! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...