ippemo får augustbaby Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Bokstavelig talt! Vi har tre skjønne kryp og har i går og i dag lett etter kilden for drittlukten i huset. I sted fant vi den. En eller annen drittkatt har klatret opp i dvd-boksen på datteren min sitt rom og BÆSJET blautis i den! EKLING! Jeg gir vekk de forbannade, ekle, drittkattene! (Nei det gjør jeg ikke, men er bare suuuur nå!) Vi vet ikke hvem synderen er, så det nytter ikke med straff. Dessuten skjedde det i går, for vi har lett etter driten siden i går. Men at dyret skulle klare å få plass oppi en boks som står inni tv-benken?! DRIT PÅ GULVET OM DU ER SÅ JÆVLA NØDEN DA!!!!!!!!!!!!!!!!! *hyyyyyl!* *sukk* Må gå i gang og vaske dvd-covrer her... jeg blir antakelig observert på Ikea i morgen, hvor jeg mål kjøpe en ny boks.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Ai, ai... :/ Den er kjip! Har selv hatt noen utbrudd lik ditt, pga samboerens forbaskade drittkatt som absolutt MÅÅÅ markere i senga til DANIEL når han ser at døren er åpen. Nå er det noen uker siden sist, og jeg håper det forblir slik. Jeg ga bort katten jeg passet på, mamma og pappas katt, planen var å ha han hele tiden. Så like etter han kom i hus begynte en katt å tisse overalt. Jeg trodde det var han, fordi han hadde perioder da jeg bodde med foreldrene mine med å markere. Mamma og pappa tar han med seg og de har IKKE hatt det problemet. Derimot, 2dg etter de dro - så tisset drittkatten her i senga.. *argh* ;o) Men, for den katten som jeg sendte hjem igjen var det positivt, han kom til skogen sin og lever like flott som tidl! Og jeg sitter igjen med samboerens katt som er så sær som en gammel mann som man ikke kan spørre om har det bra, før man ser i øynene: "Ha dæ vækk, kjerring!" *lol* Men, han eeeeer søt også da.... ;o)
Sabii2 Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Skjønner godt at du ble forbanna da ja, men husk at dette er dyr da.. skjønner ikke like godt som oss
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 mamman til Lillegullet<3 Selv om det er dyr og de ikke skjønner like godt som oss, så må man både få lov til å være irritert. Dyr gjør ikke noe slikt for å være slem med eieren, allikevel er det utrolig irriterende når katter markerer i senger +++ Jeg er ekstrem dyreverner, men ikke blottet for irritasjonsmoment! ;o)
ippemo får augustbaby Skrevet 15. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2009 Mamman tilLillegullet, seff skjønner jeg det. Har hatt katter i over 20 år. Jeg er superglad i dem, men av og til så skiter de på plasser man ikke bør skite (kunne ikke dyret bare skitt på teppet da? Null problem å spyle det av og slenge det i maskinen!) og da blir man irritert! Intet mindre enn 13 cover (Disney klassikere, har samlet dem i en årrekke) må kastes nå, blautisen har sivet innimellom alle krinkler og kroker... Og jeg skal lage et provisorisk lokk på kassen. Kassen er utrolig nok reddet, var ikke kommet noe dritt på den. Hell i uhell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå