Gå til innhold

Flere som har eksamen rundt termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt bomull i hodet, det er sykt tungt å konsentrere seg. Trenger seriøst hjelp og motivasjon.

Har aldri følt det slik før.

Flere som sitter og sliter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problem selv. Termin 28. november og eksamen 4,7 og 11. desember. Må si jeg sliter med å sette meg å lese og løse oppgaver! Hvert fall når jeg ikke vet om jeg rekker eksamen eller ikke. Tenker kun fødsel, og at han må komme nå skal jeg rekke alt! Dette fører da til null konsentrasjon på skolen og en sikkerhet på at fødsel ikke starter.. Vil bare føde om dagen! Men samtidig så vil jeg jo fullføre dette semesteret!

Skrevet

Jeg og sliter med å konse med eksamen, og får så smerter i ribbeina av å sitter å lese og skrive, så orker bare litt av gangen :-( Men jeg har ikke eksamen såå tett opptil da. eksamen ca 4 uker før termin, men føler meg jo klumpete og stor og lite motivert. Så fikk vi A på første eksamen med gruppa, som vi jobbet så hardt for å få, og har så lyst til å holde karakteren, men da må jeg har minst B på neste... phu... Men alt går , bare man vil :-) Skal sette meg ned å lese om litt, bare titte gjennom litt mammasider først ;-)

Skrevet

Henger meg på her... Jeg har akkurat slitt meg gjennom 4 uker med praksis - og har ikke hatt sjans til å lese da (kom for det meste hjem og grein fordi jeg var så sliten hver dag). Nå er det under 1 mnd til eksamen og jeg har 3 oppgaver som skal leveres denne uka og er nødt til å begynne å lese snart. Sukk..! Jeg tenker bare at eksamen får gå som det går denne gangen..! Jeg har siste eksamen 8. januar og termin 17. januar. Fødte en uke før tiden sist, så dette blir spennende.

Skrevet

Flere i samme båt her :) Eksamen 8.januar og termin 18.januar... Tror dette skal holde hardt, men trøster meg med at jeg da har permisjon oh\g mulighet til å ta den til våren.

Skrevet

Sliter med samme problemet.

Har termin 29.november og eksamener den 26.november, 2.des, 8.des og 14.des.... Satser på å klare iallefall 2, men alle er kanskje å ha høye forhåpninger.. har slitt med motivasjonen hele svangerskapet pga at termin er så nært datoene....

Skrevet

Ikke denne gangen men med førstemann hadde jeg det.

En muntlig eksamen 1 uke før babyen kom, en større presentasjon dagen før og to skriftlige eksamener ca en uke etter fødselen. Det gikk greit med de to som var før fødselen, og med en av de som var etter fødselen.

Men den siste gjorde jeg det ganske dårlig på synes jeg å huske. Etter minimalt med søvn etc. Men jeg sto iallefall..

Denne gangen her er jeg glad for å sleppe å ha det hengene over meg og heller kunne konsentrere meg fullt og helt om babyen.

Skjønner godt at du strever med å konsentrere deg. Det er vel mulig å få eksamen utsatt også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...