silje3 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 er uke 12 , og det popper ut kviser.... det såååå kipt!!!! noen tips?
Angelito Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg er i uke 24 og har jevnt og trutt fått mer og mer kviser, rene pizzafjeset.. ikke engang da jeg var fjortiss så jeg sånn ut.. uff. har prøvd masse. Bruker til daglig md produkter og har vært hos hudpleier, men fint lite som funker for tiden.. tar også imot tips selv om jeg ikke tror det blir bedre før babyen er ute..
Gjest Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Drikke mye vann^^ Ellers så er det ikke mye man får gjort, mye er jo hormonelt så kvisene kan komme uansett hva man gjør :-/
MineMe Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Har det samme problemet. er i uke 19 og det gir seg ikke. Har funnet noe som hjulpet for alle små nuppene, den er av merket ren som man får på parfymerier. Den jeg har er en maske som heter glycolactic skin renewal peel mask, den svir litt men merker at småkvisene forsvinner. De store og kjipe er det værre med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå