Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Her er noen tips, men er du sikker på at det ikke er bivirkning fra rødvinen i går kveld da :-) Håper du koste deg masse og at formen din er bedre i dag Syrlig mat kan dempe kvalmen Spis tørr mat som: fisk, kylling, frukt, grønnsaker, ristet brød, kjeks, knekkebrød, ris, pasta, poteter, cottage cheese. Hold overkroppen hevet minst to timer etter at du har spist Frisk luft hjelper!
Mammaen til Isak Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 Pøh ) det blei ikke så mye vin! hehe Jeg tok denne tamiflu pilla uten mat, og det var dumt ja! *superkvalm*
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Uff, ikke bra, er du bedre nå? Føler med deg vennen! Ikke godt å være kvalm. Håper du kan få slappet av og tatt livet med ro til kvalmen går over. Tenker masse på deg, Nei, nå skal grunningsrullen til pers igjen. Har igjen 1 vegg så er hele rommet grunnet, den veggen jeg tok i går kan jeg begynne å male i dag, :-) Gleder meg til å se hvordan det blir. Vi kjøpte rosa faget til døren hennes som mannen og snupp har malt.( lille snupp elsker rosa) Krittmaling med rosafarge :-) Det blei skikkelig fint :-) Tenker masse på deg vennen stooooooooooooooooooooooooooooooor god bedring klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå