Gå til innhold

SÅ utrolig utrolig lei!!!!(litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle vel egentlig ikke klage, men nå kjenner jeg at jeg er MØKK lei!

Jeg er alltid hjemme føler jeg. Sammen med ungene, alene!

Hver kveld etter job, hver helg...både lørdag og søndag, alene!

JOda, har en bf som er flott og engasjert med ungene når han er her.

Men, han jobber endel og vi bygger hus, så der går all fritid!

Og ellers så vil ha trene når han har muligheten til det, så da sitter jeg her da, uten mulighet for å dra noe sted.

Har ingen stor venneskare som kan komme på besøk. Så det blir TV, PC og litt musikk og bøker det går i.

Er vel stygt å si det, for jeg er virkelig glad i ungene våre, men jeg er virkelig møkklei dem innimellom.

Krangling og masing(sikkert ikke så mye, men nok)roting og mas om å aktiviseres.

Har så lyst på tid for meg selv, eller bare tid med meg og mannen, men det skjer jo aldri! (føle at jeg ikke må prestere hele tiden)

De siste gangene vi har funnet på noe er det jeg som har måtte dra det i gang, og da mer eller mindre motvillig fra mannens side.(Slår ikke feil at han blir syk/føler seg dårlig da)

Uff, mye rot her, men må bare få den ned!

Så takk for at du leste ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er LOV å være lei, av både unger, mann hus og plikter!

Kanskje du og mannen burde sette dere ned og prate slik at du kan fortelle han åssen du føler det?

Også tenker jeg, at det jo er en viktig oppgave å bygge hus. Vil ting forandre seg når huset er ferdig? Hvis ikke syns jeg du bør ta tak i tingene nå :)

Prat sammen!

Lag et opplegg som fungerer for dere som familie, feks en kveld i uka er han hjemme med barna, du gjør noe du vil...om det så bare er å gå en tur eller om det er å besøke noen.

Skrevet

Hei. Uff, skjønner det er frustrerende! Kan ikke helt sette meg inn i situasjonen men kan tenke meg til... Hva med å gi han (dere) en weekend i julegave? Trenger ikke koste allverden og det er veldig sunt! Vurderer det selv til meg og sambo. Har ikke reist bort sammen bare vi to siden vi ble sammen...Og hva er vel all jobbingen hans verdt om forholdet deres ryker pga at dere aldri gjør noe sammen? Skjemm han litt ekstra bort i en slik weekend og prøv å finne tilbake til den litt nyforelskede følelsen kanskje? Masse lykke til. Vet ikke om dette var til noe hjelp men... bare mine tanker....

Skrevet

Dere bygger hus, hva forventer du egentlig? Dersom du vil ha mannen din mer hjemme, så må dere leie inn snekker som kan jobbe på huset istedenfor din mann. Det er ikke mange som ser mannen sin i byggeperioden når man bygger hus, men sånn er det bare. Den perioden varer jo ikke evig.

Skrevet

Enig med deg her men det går ann å ta en ørliten pause. Man trenger faktisk å tilbringe litt tid sammen som et par...selv i en byggeprosjekt. Er viktig å være litt kjærster i hverdagen.. Trenger ikke være så mye men en bedre middag uten barna, filmkveld., kino. What ever...

Skrevet

kjempegodt forslag med en weekend med bare dere to, det skal jaffal jeg prøve å huske på når tøysekoppen blir litt gamlere (9 uker i helga).

Lykke til med husbygging og hverdag. Håper det kommer noen dager som skinner litt ekstra snart :)

Skrevet

Vet perioden ikke varier evig. Men det er heftig når det står på!!

Uansett om det er mange andre som er i samme situasjon, så er det nå slik jeg føler det.(derfor jeg blåser litt ut her)

Mye rundt denne bygginga som også gjør at jeg ikke er spesiellt motivert. Som for eksempel lovnader om at vi skulle vært inne for flere år siden ;)

Men,men.....livet har sine utfordringer(og dette er vel egentlig bare bagateller sammenlignet med mye annet)

Skrevet

Det er lov å bli lei selv om man bygger hus! Det er jo tidkrevende, og mannen din er sikkert sliten etter både jobb å prosjekter med huset. Så kanskje derfor han ikke føler for å finne på noe? Ring en venninne når du kjeder deg skikkelig da, be henne på en film og noe mat? Eller en trilletur på dagene med en venninne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...