Gå til innhold

Anger på at jeg tok vaksinen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hele tiden bestemt på at jeg ikke skulle ta den, tror at hele svineinfluenasagreiene er noe overdrevet hysteri. Men så av en eller anne grunn ombestemte jeg meg etter at jeg hadde snakket med lege og jordmor som anbefalte den, og så tok jeg vaksinen. Er 26 uker på vei, og nå får jeg rett og slett ikke ut av hodet at jeg kan ha skadet ungen. Huff, kommer til å klandre meg selv om ungen blir syk i fremtiden osv. Så fryktelig dum jeg var. Er selv høyt utdannet innen medsin, så jeg burde jo stolt på magefølelsen. Huff, blir gal jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir vel kanskje ikke noe bedre for hverken deg eller ungen at du bekymrer deg mye? skjønner tankegangen din, men vet og at det er pent lite du kan gjøre med det nå, og at du vel har endel anna å bruke energien på de neste 14 ukene

Skrevet

Jeg synes du skal stole på ekspertene fremfor magefølelsen. Det er nemlig større sjanse for at ekspertene har rett denne gangen. Dersom du er høyt "utdannet innen medisin" burde du også være i stand til å ta inn alle de logiske argumentene rundt fordelene med å ta vaksinen fremfor ulempene ved å la være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...