Gå til innhold

Farger på barnerom! Trenger tips!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt på 4 år, jente på 1 år. Skal få nye rom. Trenger forslag til fargen på veggene. Må jo ikke være blått og rosa?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eplegrønt til jenta, da det er kjempefint hvis du har litt rosa eller hvite møbler og pynteting.

 

Brunbeige til gutten, og du kan pynte med f.eks. rødt. Veldig tøft, synes jeg da. :)

Skrevet

Eplegrønt ja! Det hørtes fint ut! Trenger flere forslag!

Skrevet

Vi malte først lilla (mors valg, ikke jentas) og det ble veldig fint syns jeg, om enn litt mer jentete da (tror det ligger bilde på profilen min ennå, på siste sida eller noe). Passet godt med litt romantisk stil også. Nå ville hun derimot ha blått som sin bror så vi har nå samme blåturkisfarge på kjøkkenet og begge barnerommene, og det er den som heter "tid" (veldig lys, kald turkis).

 

Jeg dvelte lenge ved en sånn brunbeigefarge som de hadde malt litt av på Ikea her jeg bor (og brukt sammen med lys babyrosa), men fant ut at det ville bli litt dunkelt siden det er skråtak på rommet... Hadde det vært enda litt lysere hadde jeg tørt tror jeg :o)

Skrevet

Jentene mine har lyyysegule rom med råååsa stæsj;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...