våken_om_natta Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Gutt på 4 år, jente på 1 år. Skal få nye rom. Trenger forslag til fargen på veggene. Må jo ikke være blått og rosa?!?!
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Eplegrønt til jenta, da det er kjempefint hvis du har litt rosa eller hvite møbler og pynteting. Brunbeige til gutten, og du kan pynte med f.eks. rødt. Veldig tøft, synes jeg da.
våken_om_natta Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 Eplegrønt ja! Det hørtes fint ut! Trenger flere forslag!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Vi malte først lilla (mors valg, ikke jentas) og det ble veldig fint syns jeg, om enn litt mer jentete da (tror det ligger bilde på profilen min ennå, på siste sida eller noe). Passet godt med litt romantisk stil også. Nå ville hun derimot ha blått som sin bror så vi har nå samme blåturkisfarge på kjøkkenet og begge barnerommene, og det er den som heter "tid" (veldig lys, kald turkis). Jeg dvelte lenge ved en sånn brunbeigefarge som de hadde malt litt av på Ikea her jeg bor (og brukt sammen med lys babyrosa), men fant ut at det ville bli litt dunkelt siden det er skråtak på rommet... Hadde det vært enda litt lysere hadde jeg tørt tror jeg )
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Jentene mine har lyyysegule rom med råååsa stæsj;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå