Gå til innhold

Hva ønsker 1,5-2-åringer seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva ønsker dere dere til dem? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Ro og fred til å få leke med det han/hun vil, selv om det evt. er papiret eller pappesker som har inneholdt gaver.

- Å få slippe å bli stilt opp til fotografering i "riktige" situasjoner med åpning av gaver etc.

- Noe som bråker.

Skrevet

Hehe, sant nok..

men jeg vil likevel få noen tips til hva jeg kan kjøpe til min lille på 1,5år :) Har tenkt på akebrett, potte og saccosekk i tillegg til leker selvfølgelig. Men jeg kommer ikke på noe mer i farten. Noen tips?

hi

Skrevet

De ønsker seg en hel masse ull, det er jeg helt sikker på :D

Men kanskje ikke av foreldrene...

Min bror holdt på å drukne i en saccosekk da han var et par år, så personlig ville jeg ventet litt med det...

Men akebrett er jo helt genialt, særlig om dere bor i en del av landet der det faktisk legger seg litt snø.

Trenger du gi noe mer enn foreksempel akebrett og litt leker da? (og ev litt ull ;))

Mange barn får så mange gaver på julaften at de ikke klarer å ta det innover seg, og halvparten blir glemt lenge før de kommer seg i seng uansett.

Niesen min fikk akebrett til jul i fjor, da var hun 2,5. Hun var så satt ut over hvor stor pakken var (en del høyere enn hun selv) at hun ikke engang kom på at den faktisk skulle pakkes opp før noen fortalte henne at det var noe inni der.

"Er den til MEG? Den der store? Hele den? OY!"

Skrevet

begge mine har vært mer glade for eskene og papiret gavene har ligget i enn selve gavene på den alderen :S

Skrevet

Har han eller hun begynt å like noe da, som bøker f.eks

Min jente på 2 år elsker bøker, lego, tegne, biler og baby/babyting og å være ute i all slags vær, så da blir det litt utstyr til utebruk og litt inneleker.

Kanskje dere ønsker dere kommoder/hyller med kasser som den lille kan ha lekene i slik at han eller hun kan rydde lett selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...