Gå til innhold

Godt tips!

mamman&prinsessene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare dele med alle dere her inne at det er mulig å bli kvitt morgenkvalme uten å stappe i seg piller. Når jeg var gravid slet jeg veldig med dette og jeg prøvde alt mulig men ingenting hjalp. Men så fikk jeg høre om noe som het SEA BAND, det er noen enkle bånd som man tar på håndledet sitt. Jeg anbefalte dette til alle mine gravide venninner og alle har bare positiv erfaring.

Jeg har også prøvd dette på min datter mot bilsyke og jenta ble en helt annen, hun kastet ikke opp og følte seg heller ikke kvalm, og bilkjøring har blitt en fryd for meg uten klaging fra baksetet :-)

Jeg kjøpte det på apoteket og trot de har det i en del helsekostforretninger også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hjalp ikke på min kvalme, uheldigvis.. Men jeg hadde jo hypermesis

Skrevet

Hjalp ikke meg heller. Men det hjelper kanskje bare på de som er "litt" morgenkvalme og ikke oss hyperemesiser.

Skrevet

dette funket kjempefint på meg, redda dagene mine i de 5 mnd jeg var kvalm. men tok bare toppen av det, var enda litt dårlig.

men til de som sier det ikke funker, det er VELDIG nøye hvor de plasseres, ligger de en halv cm feil er det nok til at effekten forsvinner. så hver gang jeg merka at jeg ble dårligere måtte jeg justere litt på dem.

var i syden mens jeg var kvalm, og fikk skille etter armbåndene, passa perfekt for da visste jeg alltid hvor de skulle være :P

Skrevet

Jeg gikk hos en veldig flink og anerkjent akupunktør som visste akkurat hvor dette presspunktet var, og som hjalp meg å plassere seaband. Hjalp ikke likevel! Selv ikke akupunktur eller medisiner hjalp på det verste....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...