Guttemamma venter jente Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg er 18+4 i morgen, og skal endelig på den ordinære ultralyden på sykehuset. Mest spent er jeg på om alt står bra til med den lille, men er jo også nysgjerrig på hvem som skjuler seg der inne. Har to gutter fra før - og begge to ønsker seg en lillebror. Jeg trodde faktisk jeg skulle være mer opptatt av å få jente denne gangen, men det er jeg ikke. Jeg er liksom guttamamma, jeg:-) Det er ganske irriterende med alle kommentarer som:"Ja, NÅ må vel jenta komme vel??". Hmmm...hva er galt med en gutt til da? For meg er det fullstendig likegyldig hva det er, bare den lille har det fint der inne. Det er jo et mirakel uansett!! Men, for moro skyld så kan jeg jo nevne flg: * Med gutta var jeg ikke spesielt kvalm, men kastet opp helt plutselig noen morgener i begynnelsen. * Ikke spesielt trett * elsket sjokolade, spes.i svangerskap nr.2 * lite kviser * magefølese gutt begge ganger Så langt i dette svangerskapet: * Uggen i flere uker, men bare kastet opp en gang(morgenen) * ekstremt trett til tider * ikke mye søtbehov * nye kviser hele tiden * magefølelse gutt Bare for gøy: noen som vil tippe? Jeg oppdaterer etter ultralyden i morgen kveld :-)
Victoria Everglot Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Så spennende! Jeg ble så gla når jeg så innlegget ditt. Jeg er selv i samme situasjon, har 2 gutter og venter en til nå. Vet ennå ikke hva det er, men virker som om folk prøver å "trøste" meg med at det sikkert er en jente. Jeg syns det har vært herlig med 2 gutter og tar gjerne imot en gutt til! Skjønner ikke greia. Jente hadde jo vært morro, men blir ikke noe MER gla om det er jente selv. Jeg tror du får en gutt til jeg Masse lykke til!
twoboys & a girl Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Samme her, har to gutter fra før av og får kanskje vite på onsdag hva som skjuler seg i magen nå. Mamma er veldig opphengt i at det må komme en jente, hun har tre barnebarn og alle er gutter. Ble kjempe skuffet over henne sist da brydde hun seg veldig lite om svangerskapet og etter fødselen - bare fordi det var gutt.... Glad i barna min uansett om de er gutt eller jente:o) Tror du får gutt:o) Masse lykke til i morgen:o)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Jeg tror jente Hva så dere på ul da?
Guttemamma venter jente Skrevet 16. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2009 Kjære alle jenter som har tippa... Så var ultralyden unnagjort - veldig hyggelig jordmor som brukte god tid. Forklarte og pekte. Hun visste at jeg har to gutter fra før, og smilte lurt til meg og sa: jammen får de en lillesøster. Det er ingen tvil - og jeg så det selv. Jenta satt nærmest i magen, og vi fikk god mulighet til å se henne fra alle vinkler. Hun sugde på tommelen en stund, og da vi var ferdige sa jordmor plutselig; "se, hun vinker til dere" :-) hihi.. Å få tyvtitte på den lille i magen er bare HELT FANTASTISK! Nå er det ennå mer virkelig at jeg er gravid. Mannen min er storfornøyd med å ha klart å lage en datter - og storebrødrene hjemme gleder seg til lillesøster kommer 15.april, som terminen ble satt til. Lykke til alle sammen - og til dere som ennå ikke har vært på ultralyd - GLED DERE!!!
Guttemamma venter jente Skrevet 17. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2009 Og nå har jeg forandret nicket mitt her inne..:-) Til "Twoboys": lykke til på ultralyd i morgen! Du kommer til å bli lykkelig, uansett kjønn! Si ifra når du har vært der da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå