Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Ei kvinne har spontanabortert i 7. måned i flg en tråd her. For en stund siden døde ei gravid kvinne rett etter fødsel. Dette kan for noen helt sikkert virke kynisk, men hva er egentlig verst? Jeg vil påstå at det er mer tragisk at denne kvinnen mistet livet. Derfor vil jeg ta vaksinen når jeg kommer i 2. trimester. Jeg har en liten datter fra før av også som trenger mammaen sin. Jeg lurer på hva slags syke mennesker som driver og spammer dette forumet med skremselpropaganda ang denne vaksinen.. Hvorfor ønsker dere å skremme gravide sånn? Det er jo ingen som tar denne vaksinen for moro skyld, man gjør det fordi man har gjort seg opp en mening om at det er det rette. Og det er vel virkelig ingen som fester lit til en anonym dust her inne som får et eller annet kick ut av å spre redsel. Så finn på noe annet!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Ja skal man være så kynisk så får de gravide som tar vaksinen stå for det også da. Ikke komme hit å sippe fordi de har mistet ungen i magen.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Det var da ganske så kynisk, annie over her! For øvrig sto det videre i den tråden at innlegget var falskt, funnet på, fabrikert for å føkke opp stemningen her inne. Sjuke, sjuke folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå