Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 ...helst ikke så veldig dyrt...Noen tips anyone?
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Finnes det? Jeg vil si at Bowlers utvilsomt har den beste maten selv om lokaet ikke nødvendigvis er så stilig (har ikke vært de etter at de pusset opp). Krydder har kulelokaler men har tilgode å høre noe positivt om maten. Egon er som egon alle andre steder. Ellers er det Peppes og en kinarestaurant i gågata, aldri vært på kinarestauranten.
Zitro Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Jeg er Egon fan ihvertfall... god mat til greie priser :-)
Dronningen! Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Enig med hu med den lange halsen men et tips er å dra på Pablos pizza..... der har de hjemmelaget pizza med den ekstra sjarmen! Viktig å støtte lokale steder:o)
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Palos glemte jeg. De har god pizza ja )
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2009 Takk for fine tips dere! Da får vi se hvor vi ender opp tilslutt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå