Mamma til*2 jenter* Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Har nå ventet 1 uke for lenge føler jeg...Hadde egentlig time 09.November men siden jeg var inne i uke 11 så mente ultralyd-mannen at jeg var en uke for tidlig ute å fikk utsatt ultralyden... SOM OM HAN VET BEDRE ENN MEG!! Jeg har en datter på 14 mnd(verdens snilleste,sover,spiser,smiler å sover enda mer) som ble født 2 uker før termin(hun ble født 16.September men hadde termin 26.September 2008) Jeg hadde en helt bombesikker magefølelse siden jeg var 2 uker på vei med henne at jeg ventet jente..Nå er jeg ekstremt usikker! Magefølelsen snakker ikke til meg denne gangen. Men jeg har omtrent helt sike symptom som jeg hadde med datteren min: * Minimalt med kvalme * Må tisse hele tiden * Magen viser omtrent ikke å jeg er nå 20 uker på vei * Lite bevegelse i magen * Gått ned i vekt å mindre matlyst * Har mistet smaken på godteri men fått helt smaken på knekkebrød med smør. * Stiv nakke * Føler meg egentlig ikke gravid i det hele tatt Har alt bortsett fra denne metallsmaken i munnen de 9 mnd jeg gikk gravid. Har nå termin 09.April etter egne beregninger( har en så NØYAKTIG mens som har vært helt på punktet riktig) men ultralydmannen mener jeg har termin 15-20 april. Noen som vil tippe kjønn eller som har 2 tette barn som vil gi meg noen tips til tiden fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå