Juuuunibaby <3 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Vet at det finns mange innlegg om dette, men jeg fant ingen. Mini'en min har aldri hatt noe mønster på når på dagen han har vært våken. Jeg har derimot kjent liv innimellom hver dag. Det gjør jeg fremdeles, men bevegelsene har de to siste dagene vært veldig rolige. Kjenner han beveger seg, men må neste sitte helt rolig å hendene på magen for å kjenne det. Er det flere som har det slik? Kjenner også masse "dytting" nedover, som jeg ikke har kjent før. Helt nede under skambenet liksom. Ganske ekkel følelse når han gjør det. Kan det være hodet som holder på å feste seg? De sa på sist kontroll at han ikke var festet. Denne dyttingen har også pågått de to siste dagene...
lillebie på`n igjen Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 hei, jeg er 37+6 i dag så vi er nesten likt... jeg har vært litt småbekymra siden fredag - da bevegelsene ikke er sånne "spark" som jeg er vant med , men mer sånn veeldig forsiktig "glidning" magen forandrer veldig form (han ligger på tvers så ser mye rare former på magen) men det er ikke sånn at jeg kan si til andre "kom å kjenn han sparker" for det er liksom ikke spark.... kjenner det presser nedover her og...og innover på en måte...men ser han liksom ikke gjøre det utenpå magen?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Har det på samme måte som deg, og jeg er 39+3 i dag. Har hatt det sånn den siste uken. Jordmor sa at kjenner jeg mindre liv, måtte jeg ringe føden. Det har gjort meg litt bekymret innimellom, slik at jeg må sette meg ned helt rolig og "dytte" litt i han for å få svar. Men jeg kjenner han hver dag:-) Hører at mange opplever at det blir roligere pga plassmangel mot slutten.
Januar Baby <3<3 Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 heysann .. Eg har det på nett samme måte men eg er bare 32 uker ..... Og JM og KK /føden, sa at hun har go plass enda .... :S Aner ikke ka dette kommer av ... men er svært lite bevegelser i min mage og :S .... Ingen som vet ka dette kommer av ? :S
Juuuunibaby <3 Skrevet 15. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2009 Jeg dro på sykehuset, da jeg ble så veldig bekymret etterhvert. Der måtte jeg sitte med registrering på magen og mini hadde det kjempefint. Men! Han har snudd seg i seteleie. Så i morgen må jeg pent, møte fastende på sykehuet for å prøve å snu han. Klarer de ikke det, blir det keisersnitt på meg. Wæææææ, skummelt. Kanskje blir vi foreldre en dag i neste uke....? Og fikk se 3D bilde av han... Gjett om jeg måtte gråte en skvett. En nydelig vakker liten baby i magen min <3 <3
ett til! Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 jeg er i uke 32 og har også en liten gutt som har blitt betraktelig roligere de siste ukene.jeg kjenner liv hver dag,men han er veldig stille...er egentlig ikke bekymret heller, for det ser ut som det er mange av oss,men man tenker jo litt likevel.. og dette du snakker om dyttingen under skambeinet har foregått over lengre tid til meg, og det er utrolig ubehagelig!noen ganger har jeg bare ventet på at en fot skulle stikke fram mellom lårene mine! men jeg vet at han har ikke ligget med hodet nedover, så tror han gjør det med føttene sine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå