Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte babywatcher " Angelsounds med digital visning". Men jeg synes at det virker så ustabil. Skjønner ikke er det bare jeg som ikke klarer å bruke den riktig eller er det bare slik? Er det noen andre som har erfaring med bruk av babywatcher? Det kommer opp forskjellige tall på samme sted. Og av og til kommer det ikke opp en gang. Jeg hadde ikke aloevera gele, dermed brukte jeg den uten. Jeg er i uke 15 + 5 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babywatcher og angelsound er ikke det samme:) BW er en doppler lik jm brukerr. Som sender ultralydbølger. (hvor du må bruke gele) Anglesound er mer en høytaler. Eller microfon. Altså som forsterker lyden innenfra bare.

Om du har BW: Bry deg ikke så mye om tallene. Hør etter lyden. Hender tallene hopper litt frem og tilbake og så får inn dine slag og. Når du får stabil lyd som du hører er baby så kommer gjerne tallene kjapt opp og er stabile:) Meeen baby sklir fort unna og da forsvinner jo tall eller teller nedover og ja. Så hør etter lyd du:) Des kan du få opp tall uten at det er lyd der og...merkelig nok.

Skrevet

Ja og om BW så MÅ du ha gel. Ellers får du ikke ordenlit lyd eller måling:) Gjerne litt godt med gel og. Du kan få kjøpt sånn flaske på babywatcher.no og sikkert andre steder og.

Skrevet

Bør absolutt ha gel til Babywatcher.

Du kan bruke K-Y Jelly Steril som du får kjøpt på apotek. ca45,- for 82g.

Har funnet ut at jeg må gå systematisk og veldig sakte til verks med BW for å finne babyens hjertelyd. Hvertfall nå som det ennå er tidlig og baby ligger godt gjemt inni der. Men akk så erlig å høre hjertelyden for første gang. :-)

Skrevet

vil tro du får inn din egen og babyen sitt om hverandre. husk at babyen flytter på seg.. prøv babyolje. det funker også på angelsound :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...