collagirl Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jenta mi drikker som regel drikki til mellommål. Har som regel hele pakken oppi, men noen ganger drikker hun bare halvparten. Den er ikke oppvarmet. Kan jeg da sette det hun ikke drikker i kjøleskapet til hun skal ha neste måltid?
mamarama og lille banan Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Ja, ser ikke noen grunn til å ikke gjøre det. Jeg hadde ikke latt det stått mer enn et døgn i kjøleskap før det ble brukt.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Ja det kan du. Står på pakken at den er holdbar i 24 timer etter åpning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå