Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 På catwalken 1 måned etter fødsel nr 4. Vær nå heller hjemme og kos deg med babyen sier nå jeg! *sukk* http://www.side2.no/mote/article2757984.ece
Berta_78 Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Så enig! Et helt utrolig tåpelig fokus å ha rett etter fødsel!
Gjest Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Å gå catwalk tar nå ikke så lang tid og jeg vet ikke om noen mødre, eller fedre, som er hjemme med barna 24/7. Synes Heidi Klum er ei flott dame:)!
Emma&Adrian Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hva er galt meg å gå på catwalken en mnd etter fødsel? Synes det er flott at hun føler hun har energi til det,og hun ser knallbra ut! Man trenger ikke og sitte inne hele dagen lang fordi man har fått barn
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2009 Ha ha, nei det var ikke catwalken jeg reagerte på. Det kan hun jo få lov til. Jeg tenkte mer på det å presse seg til å trene 2 ganger om dagen osv, kan ikke helt se at det kan være sunt for en kropp som akkurat har gått gjennom en fødsel. Men hun er jo sikkert vant til å trene masse fra før. Jeg mener ikke at hun skal sitte hjemme og sture, men hadde vært fint om kjendisene også tok det litt med ro etter en fødsel slik at vi "vanlige" mennesker ikke føler oss som en dass fordi vi ikke har trent på flerfoldige måneder, he he. Men Heidi Klum er helt klart en flott dame! Og så søte barn hun har
Emma&Adrian Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Hehe,okay :=) Jeg må innrømme at jeg blir litt missunelig for at de ORKER og trene så tett opp til en fødsel! Er 11 mnd siden jeg fødte,og jeg er enda ikke så ivrige etter å trene hehe. Men når man jobber som modell.så er man vel vant til å trene,og det blir vel naturlig for dem og trene for å få kroppen tilbake ganske kjapt kan jeg tenke meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå