ashc Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg er i uke 31 og plaget pupper som lekker. Jeg pleier gå med bh'er som er 'foret' innvendig + singlet + genser, men allikevel så lekker det igjennom. Det ser ut som melkespreng. Veldig plagsomt og irreterende i forhold til klær og velvære. Er det noen som har det likt? Hva gjør dere, bruker dere ammeinnlegg?
Juuuunibaby <3 Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg har jo hørt at man skal begynne å lekke, men jeg gjør ikke det. Har lurt på om det er uvanlig... Jeg er i uke 38+2.
Lila84 Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Tror det er helt individuelt, som med alt annet i et svangerskap... Jeg har lekket en del, og bruker derfor ammeinnlegg. Synes det er bedre enn å plutselig gå der med våte flekker på genseren! jeg begynte også å lekke tidlig, rundt uke 31/32 kanskje... Så stoppet det litt, og nå i uke 38 har det begynt igjen.
_Løvemamma_ Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg lekker også en del, men mest om natta. Har kjøpt ammeinnlegg i ull på apoteket. Prøvde først sånne vanlige engangs, men synes de ble veldig tykke og klamme. Blir også veldig kald på brystene når det blåser ute og det er veldig vondt! Da er innleggene i ull helt fantastiske
strikkemor til 2... Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 hei! jeg er i uke 39nå, men har lekket siden ca uke 20. for meg har det vært nok å putte en pads på innsiden av bhèn, da blir det ikke så mye vask, og de er jo mye billigere og mindre enn ammeinnlegg. jeg syns jeg har lekket mye, men det har likevel vært nok å bare ha bommullspads. (slike som er til sminke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå