Gå til innhold

Kynnere som kommer regelmessig ?? :O hjeelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld hadde jeg masse kynnere, syntes det kom så hyppig så bestemte meg for å ta tiden! Det var 5 min i mellom å de varte i 1 min. Men de var ikke vonde! Så jeg gikk å la meg å håpet jo at dem kanskje skulle ta seg opp i styrke å bli litt vonde! Men - jeg sovnet,våknet i dag like j*vla gravid :-( off! Men - jeg har fortsatt en del kynnere,men de er fortsatt ikke vonde. + at jeg har mensmurringer i ryggen...

Vil det kanskje si at jeg SNART er i gang med noe?? Eller kan jeg gå slik i mange uker enda? :) Hehe! Ser det er mange som går med maserier osv i land tid.. :) Håper for min del at jeg snart er igang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

akkurat det samme som deg i natt. MAsse tak og mensmurringer varte i 2 timer så sovnet jeg og våknet i dag like gravid;)

kan jo være at det er i gang hos deg da! men husker med vesla at jeg hadde noen dager med maserier før de ordentlige satte inn.. Ikke lenge igjen!!!

Skrevet

*Håpe håpe håpe* på at det skjer noe nå i løpet av noen dager iallefall ;-))) Er TUNGT å gå slik med masse kynnere å au au i ryggen...

Skrevet

Me too! Hadde det sånn i går, men alt hadde roet seg til morgenen i dag:(

Det er ihvertfall et godt tegn på at fødsel nærmer seg, når man faktisk gleder seg til å få vonde rier...

Lykke til - krysser fingrene for at noe skjer i løpet av dagen/natta:)

Skrevet

Kan bare melde meg inn i samme klubben i gitt.. I går, i går trodde jeg virkelig noe var på gang. var på fest og begynte og få virkelig vondt i ryggen og bli uvell. Jeg dro hjem og la meg og fikk mer og mer vondt i ryggen og menssmerter. Det kom i tak og varte i ca 60 sek med 20 min mellomrom.. sto opp og det gav seg litt, men ikke helt.. så la jeg meg igjen og sovnet.. like gravid ja.. puh..

Har hatt kynnere som dere, men disse takene var mer sånn at man ikke får puste helt, ikke dritvondt, men lengre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...