Gå til innhold

hormoner som må ut.. beklager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her da, hormonell og noe "heks" i dag...

samboeren fikk ikke sove i går kveld, la oss vad 23 tiden, så han sto da opp igjen, satte seg forran pc'n.. og når jeg måtte på do klokka 4 i dag tidlig, så sitter han fortsatt der!!! dette irriterer meg, han vet han trenger en del søvn, og vi er bedt bort på middag i efta.. jeg stoler på han, så sitter ikke her og tror han er utro fordi om han er på pc'nhalve natta.. det som irriterer meg er nok det at jeg lurer på om han vil slutte med dette når vi får unger?! vi er nok så unge begge to, begge i 20 årene.. så for mange kan kanskje dette virke som en baggatell, det kan det nok hende det gjør for meg også når hormonene har lakt seg.. men inntil videre.. huff.. nei :-/

blir bare sittende med en følelse av at han kanskje kan gjøre det samme når vi har barn sammen, og da blir jo jeg sittende igjen med alt ansvaret alene :-/

er nok bare hormoner som sagt, for det er ikke noe han gjør støtt, har hendt 4 ganger siden vi ble gravid (uke 19 nå)

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva han gjør på PCen da? Syns det virker som om du bør finne ut av det først og fremst.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg er ikke enig med den personen som har svart deg. Det er ikke noe poeng i at du skal finne ut av HVA han gjør på PC'en, spesielt ikke hvis du ikke mistenker noe. Menn (og sikkert mange kvinner også) kan bli helt oppslukt av alle mulige slags ting på interenett, og vi har alle rett til et privatliv. Det er ikke din sak hva han gjør der. (Jeg er en kvinne, forresten. :))

Men jeg ville virkelig også syntes det er et problem at han sitter oppe hele natten. Har du snakket med ham om det? Han bør kanskje klare å vise at han klarer å holde seg unna PC'en om natten FØR barnet kommer og dette blir helt nødvendig. Kan du kanskje hjelpe ham skape en stemning som gjør det lettere for ham å slå seg til ro om kvelden? Dempet belysning, stearinlys, musikk og massasje? Vin? Sex får jo også mange menn til å slukne som et lys etterpå. :) Hvis han først kommer inn i en slik rytme, blir han kanskje etterhvert trettere om kvelden.

Skrevet

Egoistisk dust. Umoden, ikke klar for å gjennomføre alt det som livet krever av en far og samboer. Sitter og mater sin egen avhengighet. (PC- spill, nettpoker osv er avhengighetsskapende på samme måte som dop, og ødelegger livet til folk på samme måte, dessverre.) Han trenger en vekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...