Skalhaentil:) Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 gahhhhh... Er alene hjemme og vil se dvd!
<3baby i magen<3 Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 sjekk i peisen, hvis du har:)
Skalhaentil:) Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 Har ikke peis... Har sjekka skittentøyskurven, skuffer, lekenekassene, under sofaen...
Gjøkeredet③ Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg fant kortet til dekoderen i videospilleren 3 mnd etter besøk fra nieser og nevøer en helg... Brukte tydeligvis ikke videospilleren så mye, og nå er den på søppla;o)
Bumblebeee Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Kjent problem! Hehe Finner som regel våre kontroller under sofaen, i lekekassen hennes eller i saftskapet på kjøkkenet. Men det hender jeg finner saker og ting i søpla også hvis jeg har glemt å sette den utilgjengelig. Leter forresten enda etter en bilnøkkel som har vært sporløst forsvunnet siden august..
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 under sofaputer,i lekekassen, i tilhengeren til lekebilen, under sofaen,i kjøkkenskap, søpla, ....ååååå vi har også hatt våre leterunder!!!
Ella78 m/ A&M Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Hehe, fant du den? Jeg kjenner meg igjen, ja! Mine tips blir: BAK dvd-spilleren... Der har jeg funnet både det ene og det andre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå