Gå til innhold

Har du vært utro? Og ikke angrer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Per def: Ja flere ganger, og nei - angrer ikke.

Noen kaller det å leve i et såkalt åpent fohold for utroskap, men jeg og mannen min gjør det ikke.

Skrevet

vet mannen din om det, da? har du vært utro med den samme hver gang?

HI

Skrevet

Ja, han vet om alt jeg gjør med andre, det er litt av "dealen".

Nei, ikke med den samme hver gang..

Skrevet

hmm, og han syns det er greit? har han andre også?

HI

Skrevet

Aldri vært utro mot min samboer. Det har nok med at vi har verdens beste sex og kommer derfor aldri til å være utro.

Aldri opplevd bedre sex enn det jeg har nå, bytter ikke den med noe:)

Skrevet

Tre ganger, med to forskjellige. angrer ikke

Skrevet

Som sagt i tidligere innlegg, noen regner dette som utroskap, andre ikke. Han liker tanken på at han deler meg med andre, selv om han ikke alltid er tilstede selv fysisk. Han treffer ikke andre damer på egenhånd.

Skrevet

Ja, jeg har vært utro i 4 mnd nå...

Samme mann hele tida..

Og nei - jeg angrer ikke..

Er en lang lang historie her, som ikke rettferdiggjør noe, men kanskje kan forklare..

Men den vil jeg være lettgjennkjennelig på, og jeg vil ikke at noen skal vite at jeg har gått til det skritt å være utro, så...

Skrevet

Har aldri vært utro, kunne aldri falle meg inn. Slik jeg ser det har du ikke noe å gjøre i ett forhold om du ikke klarer å holde deg til partneren din, og man bør ha vett til å komme seg ut av det forholdet man er i før man ev begir seg inn i ett nytt, selv om det bare er fysisk.

For de som har et åpent forhold, der begge er enige om at det er greit at partneren er med andre, så blir det jo noe annet. Jeg kunne nok ikke hatt det sånn, men hvordan andre 'arrangerer' sine forhold skal jeg ikke legge meg opp i, så lenge de ikke sårer noen.

Skrevet

Var utro i mitt forrige forhold, angrer ikke.. Han var ikke noe særlig grei til tider.. Ble interessert i en kompis av han og var utro mot kjæresten min med han flere ganger. Har ikke LITT dårlig samvittighet engang.

Skrevet

Kan vel legge til at jeg aldri ville vært utro nå. Er sammen med mannen i mitt liv og vi venter barn sammen.

Skrevet

Vært utro. Flere ganger i et tidligere forhold.. Men angrer ikke litt engang. Han fortjente hver ei krokodilletåre han måtte presse ut for å prøve å hindre meg i å gå. (når han ikke kunne banke meg til å bli, så prøvde han å grine litt da...)

Skrevet

Ja, et par ganger i min ungdom, var sammen med og samboer med en gutt i seks år, mens vi begge var veldig unge... Vokste fra hverandre kan man si, og hadde det ikke spesielt godt sammen...

Jeg angrer på at jeg ikke heller gjorde det slutt med en gang, i stedet for å være utro, og fremdeles prøve å få ting til å fungere hjemme...

Kunne aldri vært utro mot min nåværende, fantastiske mann:)

Skrevet

Ja, angrer ikke, og kan ikke garantere at det ikke vil skje igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...