Gjest Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 hei, jeg sitter og vurderer nye hobbyer.. vil lære noe nytt nå som jeg går gravid.. tengte litt på hekling.. men aldri vært borte i dette før! bor i Ringsaker, så lurte på om noen av dere som hekler bor rundt der? eller om noen vet om noen som lærer bort slikt i mitt omeine? hadde vært så moro å lære noe nytt :-)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Hei Sjekk denne nettsiden. Her er det litt hjelp å få. Jeg gikk på heklekurs på garnbutikk. Dersom du står fast bør de kunne hjelpe deg. Kan være lurt å begynne med luftmasker, fastmasker, stav og dobbeltstav. http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/
Maligima Skrevet 18. januar 2010 #4 Skrevet 18. januar 2010 heihei.. jeg lærte å hekle i oktober..venter en gutt om 23 dager så har brukt de siste ukene på å hekle.Er veldig avslappende å veldig lett å lære:) Lån bøker på biblioteket om du kan eller bare søk på nett!! Lykke til-du får det nok til!
zolajento 88 Skrevet 1. april 2010 #5 Skrevet 1. april 2010 hei eg kan hekle finne baby tepper eg har laget no 5 baby teppper hoder på med 6. det er vanskelig å forklare det her. eg tur eg har laget bortigmot ca 20 no. hadde det vert ein enkare måte å ha hjelp deg på så skulle eg ha gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå