Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 hei, er det noen som har et godt forslag til ekstrajobb som man kan tjene gode penger på? Vil ikke jobbe med salg type pyramidevirksomhet... Jeg jobber fulltid, men trenger ekstra inntekt...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 avis kjøring? Jobber lørdager også,og en begynner tidlig,men tjener da bra på det!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 ingen dum ide, men jeg har ikke lappen! he he, holder på å ta den nå, det er derfor litt ekstra inn hadde passet godt! men takk for tips!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Har du fri helgene??? I så fall kan du jobbe natt på sykehjem, eller bare ta vanlige helgevakter på sykehjem..Lett og få jobb på sykehjem;)
Hilde_85 Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Eventuelt personlig assistent noen ganger i uka? Jeg jobber for uloba og har 140kr i timen. Tillegg på kveldene og i helgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå