Trultetryne Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg var en tur på føden i natt fordi jeg nesten ikke har kjent liv siden i går etterpå. Fikk nesten panikk her, og fikk heldigvis komme med en gang. Og alt var bra Følte meg litt som ei hysterisk kjerring da vi var der, men jordmor vi snakket med var verdens snilleste.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Skjønner følelsen din, men man SKAL jo sjekke det ut når man kjenner lite liv. Tenk så fælt hvis det faktisk skulle være noe galt og du ikke hadde sjekket det... Tror nok de på føden har opplevd ganske mange "hysteriske" gravide, så ikke bekymre deg for det :-) Så fint at alt var bra! Nå er det uansett ikke lang tid igjen - krysser fingrene for at det blir søndagsbarn på deg :-)
Trultetryne Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 Det var veldig godt å få sjekket det. Satser på søndagsbarn jeg også :-) Det er ihvertfall lov å håpe!
Kgw og Lillebror Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hei, skjønner deg godt, vi blir litt "koko" på slutten. Og, mye bedre å sjekke en gang for mye! Følger litt ekstra med på deg for ser at vi hadde termin samme dag og begge venter fortsatt. Jeg er jo født utålmodig og min datter kom før tiden, men denne gutten liker visst å bli ventet på..........
Trultetryne Skrevet 15. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2009 Har du fått time til overtidskontroll? Jeg skal på onsdag, og det er tre laaange dager til
Kgw og Lillebror Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Hei Rina, jeg skal på overtidskontroll i morgen tidlig. Var til jordmor tidligere denne uken og ble strippet, var moden og med 3 cm åpning, men INGEN tegn på rier. Gått tur i to timer idag, eneste det medførte var øm rygg. Nå spiser jeg usunn mat og skal se tull på TV utover kvelden. Kanskje vi blir mammaer i natt?
Trultetryne Skrevet 15. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2009 Ja, la oss håpe på det Jeg har hatt regelmessige litt vonde kynnere nå i ettermiddag/kveld, men virker som det gir seg litt igjen. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller siden jeg er førstegangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå