Gå til innhold

Hvordan sover dere? Godt?


♥ Vinterbarnet ♥

Anbefalte innlegg

Jeg begynner nå å bli lei av at nettene blir så lange. Sover vel bare 3-4 timer til sammen. Vet ikke hva det kommer av, har ikke mye vondt, bare litt innimellom, og spesiellt når jeg skal snu meg. Det er skikkelig ubehagelig for magen. Ligger liksom og kjenner etter om det skal skje noe også, kanskje alle tankene gjør at jeg ikke får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sover som om jeg aldri har gjort annet :)

Sover hvertfall 10 timer per natt..Det eneste er at bekkenet krangler veldig nå, føles av og til som om hele bekkenet er løst og jeg bare skal knekke sammen..Så våkner hver eneste gang jeg må snu meg på natta, men sovner heldigvis med en gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover så dårlig:-( Får liksom ikke luft når jeg ligger. Mannen min hører at jeg gisper etter luft når jeg sover. Våkner med tømmermenn hver morgen. Kjennes ut som jeg har ligget å sovet under vann.

Nå tror du sikkert at jeg er en usunn røyker, men faktum er at jeg har drevet med toppidrett i mange år. Det skulle man ikke tro nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover som en stein, og sover aldri mindre enn ti timer per natt! Jeg er som regel på do en gang iløpet av en natt, men resten av tiden ligger jeg i koma! Får bare nyte mens jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger meg tidlig, sovner ganske raskt, men må tisse sikkert 5 ganger hver natt, og da er det ikke sikkert jeg får sove igjen. Får vondt i hoftene siden jeg bare kan ligge på siden. Orker ikke ligge der så lenge uten å stå opp, så det hender jeg står opp og sitter oppe/ rydder litt eller noe i 30-45 minutter midt på natta.

Godt permisjonen har begynt, så det er mulig å sove litt på dagtid.

Har termin i dag, og merker ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...