Mamman til AM&JS Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hvorfor for vaksinering?? Hvorfor mot vaksinering?? Jeg kommer med mine synspunkter under...
Mamman til AM&JS Skrevet 15. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2009 Ingen som vil gi seg inn på denne debatten en søndagsformiddag?? hehe.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 he he...er litt fyllesjuk her idag, men skal driste meg til å skrive noen linjer;-) jeg er selv i risikogruppa og fikk vaksina for 2 uker siden.var ikke betenkt i det hele tatt. har også en gutt på 3 mnd, så far og storesøster på 4 år har vaksinert seg pga ham. jeg ville aldri tilgitt meg å dratt i hus svineriet, og han hadde blitt veldig dårlig, hvis det kunne vært unngått med vaksine... av hensyn til f.eks eggeallergikere i risikogruppa og gravide i 1. tri osv, syns jeg man bør følge helsemyndighetenes råd om vaksinering.. og ikke minst får å få kontroll over dette svineriet!
~sjiraff~ Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg vender meg litt med vinden og lar meg nok lett påvirke av den jeg snakker med. Men jeg tror jeg nå har bestemt meg for ikke å vaksinere. Delvis fordi jeg tror vi har hatt det i hus (dog ganske mildt) og delvis fordi jeg ikke skjønner hvorfor det skal massevaksineres mot en i utgangspunktet ufarlig sykdom. Det er en ututprøvd vaskine, som er dårligere /farligere enn de beste vaksinene på markedet. JEg stiller også spørsmålstegn ved hvordan hele denne "pandemien" blir håndtert. Synes det lukter litt penger av hele vaskineringen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå