Mage Mi Sa Jo Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg har en sønn på snart 3 år. Han sluttet med bleie i sommer. Nå er det begynt å bli kaldt ute å jeg tenkte det kunne vært lurt med ull, men jeg finner det jo ikke noe sted. Er det noen som vet om et sted der jeg kan kjøpe ull underbukser til sønnen min?
Gjest mphs Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg har har kjøpt kjøpt to stk her http://tinyzone.dk/group.asp?group=70 Og to stk fra Reflex Jeg har jente, men de har til gutter også.
mormor.com Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Jeg har kjøpt Janus boxere til gutten min. Og jeg vet også at name it har ull truser og boxere.
It's all about me Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Har sett at Janus har på Obs.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 15. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2009 tusen takk syntes jeg har lett over alt men det hadde jeg nok ikke så nå er det ut på ny jakt i morgen.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Vet de har boksershortser i ull på sportsbutikker. Husker ikke eksakt merke, men lurer på om muligens Devold iallefall har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå