Gjest Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hvorfor inne i helvete har ikke fhi, helsedep eller hva pokker de heter gått ut med info til folket om hvordan opprettholde et best mulig immunforsvar. Nyse i armkrok, my ass. Ja, vaske hender selvfølgelig, den er grei. Jeg ser så mange som er oppriktig redd for denne pokkers influensaen at jeg spyr, jeg håper dette får store konsekvenser for staten, store! JEg er sint, fordi det går utover den vanlige mann i gata, som løper rett inn i fryktens hule, med stive og vonde overarmer. Jeg er så sint at jeg kan gråte. Hvis det er noen der ute som vil ha tips om hvordan holde seg sterk i disse tider, send meg en pm
LilleBjella Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Logisk å ønske konsekvenser for "staten". Hvem går det utover mon tro? Ellers er omtanken din...rørende.
Gjest sug lut Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Tvillingsøstra til Ingunn Røiseland?
Gjest Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Hvem er hun? Og hvilke likheter har jeg med hun? Venter i spenning
Patetica fåkksi Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Ingunn er jo bare sjarmerende, hun utrykker seg verre enn meg og det fortjener en applaus.
Gjest sug lut Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Jeg synes det passer best med Ingunn Tøiseland.
Patetica fåkksi Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Sug lut, jeg føler at du helst ser at jeg kommer med et bestemt svar på dette men...du har kanskje svaret selv? Skjønte du ikke den nei, neihei-nei. Nei da spør du Hansen til venstre.
Gjest sug lut Skrevet 20. november 2009 #12 Skrevet 20. november 2009 Jeg skjønte godt at du ville ha t-en for deg sjøl, men Tøiseland er da viktigere enn rettskrivingspietisme.
Patetica fåkksi Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 Fnys. Som en apekatten jeg er når det kommer til det norske språket har jeg hengt meg opp i Ingunn Argumentør. Tok du ikke den engang hallo liksom. Anonym blottet linken i går.
Patetica fåkksi Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Teknikken er: Du får et spørsmål du ikke kan svare på, men frykt ikke; svar på noe helt annet og håp at spørreren ikke innser trikset ditt. Det gjorde han desverre og spør igjen. Bruk samme triks som nevnt over - igjen. Om spørreren da er så frekk at han stiller det samme spørsmålet enda en gang svarer du "Jeg føler at du vil ha et spesielt svar her men jeg tror DU sitter på svaret jeg!" Da kan du være trygg på at Hansen til venstre må svare for deg. T-skjeeee.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #15 Skrevet 20. november 2009 Gadd ikke sjekke opp røyseland jeg vet hvem jeg er, kan se ut til at du sug lut har for liten evne til å fatte hvem jeg er, men men... jaja det ordner seg nok skal du se
Gjest sug lut Skrevet 20. november 2009 #16 Skrevet 20. november 2009 Satt ikke klistra til skjermen serru. Kommer ikke noe nytt ut av en sånn lizzomdebatt, så jeg klokka inn hvem som var der, to sek av hvem som var der og gikk over på Family Guy på dvd. Sorry ass.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #18 Skrevet 20. november 2009 Ok? Jeg må ikke ha svar på mine innlegg, jeg slipper ut steam Hæææ? Satt ikke klistra til skjermen?
Patetica fåkksi Skrevet 20. november 2009 #19 Skrevet 20. november 2009 Du veit, den boksen med bilder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå