Gå til innhold

*chiquita*!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann;-)

håper alt står bra til med dere, er lenge siden jeg har hørt fra deg...

igår var vi på vennejulebord, og sigurd har overnattet hos svigers..har ikke snakket med dem idag, men vet han la seg greit igår kveld hvertfall;-)

ble litt sent hjem igår, og jeg klarer aldri å sove lenge lenger...

får vel slappe av litt før vi henter ungene;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Alt står bra til her. Dere da?

Tida flyr som to-barns mor, kone og husbygger:) Vi er kommet såpass langt at nå er der mye jeg også kan gjør. Male og sånt. Og da går jo all ekstra tid til det. Heldigvis bare en periode. For jeg er helt utslitt når kveldene kommer.

Heldigvis har Hermine begynt å sovne kl.20. Og har faktisk sovet to netter rundt. Deilig!

Bendik er en livatt og aktiv treåring om dagen, så er veldig glad for bhg-plassen:) Må innrømme at det er nydelig å sende han i bhg mandags morra. For de vet jeg han får lekt og utfoldet seg skikkelig!

Deilig å ha barnevakt til begge tenker jeg. Mamma skal ha våre to 12.des, men tenker vi skal innom å hente Hermine på vei hjem. Så lenge ho våkner såpass tidlig 5-6 tida, så er det ikke no vits å vente til da. Har ikke prøvd å gi ho flaske heller. Vi får se åssen mi gjør det

Ha en flott uke. Skal prøve å kikke innom oftere:)

Skrevet

JIPPI!!!! Min tur til å dytte litt!

Hermine sov fra 20 - 6.30 inatt! Deilig ed en såpass lang natt!

Håper dere har det bra!

Skrevet

heisann;-)

så bra med en god natts søvn, håper det fortsetter sånn;-)

i dag har det vært skikkelig ruskevær, så det ble ingen trilletur...har vasket tøy, og kost meg med lille sigurd;-)

imorgen er det trilletur/kafe med barselgruppa, og da håper jeg været er litt bedre...men det er jo deilig når man først kommer ut uansett;-)

i morgen er sigurd 3 mnd;-)))

skal på kontroll på fredag, med vaksine...håper han ikke reagerer på den(tuva har aldri gjort det), for jeg skal på julebord med jobben på kvelden(kjedelig for sambo hvis han får feber...og for meg dagen derpå;-)

spennende å se hvor mye han har vokst også!!!

vi snakkes;-)

Skrevet

hei igjen;-)

må bare skryte av at jeg sitter i treningstøyet, og er klar for trening på spenst når barna har lagt seg;-))

første gang siden fødselen...vel, egentlig siden tidlig i avangerskapet;-/

skal gi referat...tenkte å kjøre rett på det gamle opplegget med sykkel og vekter, så får jeg se hvor ille kondisen er blitt!!!

Skrevet

Så flink du er! Har ikke begynt å tenke veldig på trening igjen. Men betaler trofast hver måned til treningstudio, så burde nok komme i gang igjen. Hermine har styrt 2 netter på rad nå. Så slitsomt, og midt i husbygging har jeg ikke mulighet til å legge meg på dagen til å sove:(

Men nå har jeg begynt å kikke på farger og tapeter. Så gøy!!!

Gikk det bra med vaksinen på fredag?

Ha en fin lørdag:)

Skrevet

heisann;-)

3 mnd kontrollen gikk supert..sigurd var blid som en sol(frem til vaksinene), og veide nå 6620 g og var 61.5 cm.

ble nokså trøtt resten av dagen, men det gjorde ingenting;-))

misunner deg nytt hus, selv om jeg ikke misunner deg jobben(bortsett fra å velge ut farger osv, selvsagt)

skal trene ikveld også, og jobber veldig hardt med å holde meg unna snop og brus på hverdagene...så jeg håper vekta går sakte men sikkert nedover;-)

ha en fin uke!

Skrevet

Heisann!

Så stor Sigurd er blitt:) Er jo så gøy å se som de vokser:) Vaksine er ikke noe gøy nei, det kan jeg skjønne! Blir vel svineinfluensavaksine på oss snart. Her skal alle småbarnsfamilier vaksineres først.

Har Bendik hjemme disse dagen jeg. Han har vannkopper og de har doblet seg hver dag siden søndsg:) Håper det er på topp idag,for han sliter med kløe. Og jeg er såpass fisefin at jeg er livredd for masse arr i ansiktet! Men det er jo veldig vanlig, og jeg har jo et arr selv etter jeg måtte sy noen sting under leppa da jeg var 3 år.

Har begynt å legge på meg igjen, var jo så heldig med vekttapet i begynnelesen,men nå sliter jeg veldig. Altfor mye snop og julekaker(tidlig ute i år) om dagene,og altfor lite bevegelse! Så idag fant jeg fra Grete Roede boka for tips og inspirasjon.

Ha en fin uke du også!

Skrevet

hei;-)

tuva har også fått vannkopper!!!

fikk det igår...er foreløpig bare 8 stk, og bare en av dem som klør!

håper det ikke blir så mange...

så vi har bakt pepperkaker, og skal pynte dem senere;-)

nå sover sigurd i vogna og tuva ser på barbie-film, så da kunne mor kikke innom her litt!

greit å bli ferdig med vannkoppene hvertfall...og ikke ha de i jula;-)

jeg syndet i går.. droppet trening og drakk brus...var fysen hele dagen, og forklaringen kom idag.mensen;-(

uansett er det syklubb ikveld, så da blir det kos likevel;-)

får sette skikkelig igang etter nyttår...

Skrevet

Huff, stakkars ungene våre. Men de må jo igjennom det, og da er det jo best å få det når de er små. Bendik har ikke fått flere prikker,og de er begynt å tørke ut. Men holder han ihvertfall hjemme i morra også.

Vi bakte også litt i dag. 2 store hjerter til å pynte med i vinduet:)

Hermine er blitt så god på å sove leeenge i vogna om dagen, som regel over 3 timer:) Og det er deilig, for da får jeg mye tid til Bendik når han er hjemme.

Jeg har nesten sluttet å amme på natta, så venter i grunn på å få mensen tilbake, men håper ikke jeg får den før jeg skal sette inn spiral. Og da kan det være jeg slipper helt:) Håper det!

Kos deg masse på syklubb ikveld! Jeg skal i morra, og det skal bli herlig å komme seg ut av huset:)

Skrevet

god morgen;-)

tuva sover enda!!! hun er jo vanligvis veldig tidlig oppe...ga henne en allergipille på ettermiddagen igår, for å lindre kløen, så hun har sovet godt i natt:-)

endel av prikkene har begynnt å tørke inn, og det virker som det ikke kommer så mange flere, heldigvis;-) skal bli godt å bli ferdig...

sigurd har sluttet med lange soveøkter om dagen, men jeg håper han finner tilbake til dem...var litt bedre igår, etter mange dager med kun halvtimes dupper.

gleder meg til å begynne med grøt, for han holder såvidt 3 timer på dagen nå..våkner på slaget dersom han sover, og hyyyyler etter mat.

men han sover heldigvis på natta;-)

håper tuva er i form til julegateåpning på søndag..er vel ikke så farlig med tanke på smitte om hun er i en slik folkemengde? eller?

Skrevet

heisann;-)

endelig er tuva klar for bhg igjen i morgen...blir godt både for mor og datter...og sigurd!

sambo har lest til eksamen og jobbet kvelder og lørdag, så jeg har vært mye hjemme med 2 små...

imorgen skal jeg møte noen fra barselgruppa og gå tur, og kafe etterpå...godt med litt variasjon fra perling, tegning og barbie-film;-)

hvordan går det med dere? Bendik er vel tilbake i bhg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...