Gå til innhold

Ang hjerteslag og kjønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det igjen??

Da jeg fikk min første hadde hun hjerteslag på 140 og nedover, og det ble da jente, og da jeg var på sjekk på torsdag hadde babyen hjerteslag på 150....

Noen som vil tippe hva slags kjønn det blir??

Jeg aner ikke selv, men har en følelse på gutt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D jeg gikk gravid med min sønn var hjerteslagene hans på 160-120. Nå ligger den på 155, vet ikke hva det blir enda.

Har også en guttefølelse.

skal på UL fredag håper på å se hva det blir :)

Skrevet

Da jeg gikk med lillegutt var hjerteslagene rundt 130-140. Aldri over 140.

Har bare målt en gang denne gang. Da var den på 150. Har en følelse, og tror det er gutt denne gangen også:) Men får vite det sikkert 10 desember:)

Tror ikke hjerteslagene har noe å si.

Skrevet

På mine to tidligere sv.skap lå slaga mellom 160 og helt ned i 120, ut kom det en gutt begge gangene.

Nå ligger slaga på rundt 130-140 og ultralyden viste nok en gutt.

I følge jormor sa hun at det kom ann på om jeg nettopp hadde spist før jeg kom for da er alltid hjerteslaga høye pga at nurket har intatt litt næring.

Men på begge de første sv.skapa datt slaga veldig på slutten.

Skrevet

Min jordmor sa at hjerteslag ikke kan brukes for å avgjøre kjønn da raske hjerteslag kan komme av at bebisen ligger og spreller inni der. Ligger den helt stille i sin egen drømmeverden er det jo klart at slagene også dabber av. Det var så logisk, så jeg har sett helt bort fra å tippe kjønn ut fra hjerteslag...

Skrevet

140+ er jente

140- er gutt.

Sies det da:) Og sånn ca. Husker ikke hva gutten lå på, men nå har jeg hatt 155-160 ganske jevnt og venter jente.

Skrevet

Jeg har selv 2 gutter og hadde forskjellig på begge de, så ikke vet jeg ;)

Skrevet

jeg har hørt som deg Molait.... . 140+ jente, 140- gutt. Men det skal visst gjelde like før termin. Antall hjerteslag synker når det nærmer seg termin/fødsel, så hva man måler nå har visst ikke så mye si.

Uke 15 forrige graviditet lå hjertelyd på 145, ble gutt. Denne gang i uke 15 er det 153, vet ikke hva det blir. Magefølelse sier jente selv om graviditetene har vært veldig like så langt, uten at det heller trenger bety noe.

Skrevet

Da får man bare vente i spenning på UL da:):)

Men da jeg fikk jenta mi, lå hjerteslagene på 140 og nedover hele svangerskapet...:)

Skrevet

Venter du jente Molait, så moro :) Ut i fra hjerteslagene, 134, venter jeg gutt jeg da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...