Gå til innhold

hvilken vogn bør jeg velge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa blir to år, så hvilken vogn bør vi velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ønsker du av en vogn?

Vi har Simo Duo, pjokken er en lang 2-åring og han har fortsatt god plass i vogna til soving (de få dagene han sover).

Skrevet

ønsker en lett vogn, men som er god å trille. Vi har en gt safari vogn nå, men den er litt for "stor" nå synes jeg.

Skrevet

Ja, da er nok ikke Simo det du er på jakt etter.

Skrevet

Lett vogn (8,5 kg) som er lett å trille og passer til en to-åring?

Da hadde jeg gått for Mountain Buggy (OTH) Urban Jungle. Det er en trehjuling som er stabil, men veldig lett. Den tar liten plass sammenlagt, har låsbart forhjul og er veldig flat sammenlagt. Trekket kan skiftes ut om du vil ha annen farge eller om det blir hullete og falmet. Det kan også kjøpes til bagdel til vogna om det kommer en liten en til.

Skrevet

ja kanskje det hadde vært noe, men får jeg kjøpt oth vogn uten bag da? litt unødvendig å kjøpe vogn til 6-7000 nå. Takk for tipset.

Skrevet

Ja, får kjøpt den uten bagdel ja, det er den vi har :) Det er visstnok ikke bare-bare å skifte mellom vanlig del og bagdel, men det er mulig! Men den vanlige delen kan brukes til barnet er ferdig med vogn. Du kan jo kjøpe brukt? Ellers er de ofte på tilbud til 5000, særlig når det er fjorårsmodell.

Skrevet

Enig med anna+lillegull..

Ville gått for Emmaljunga Scooter! Fantastisk vogn!

Skrevet

emmaljunga scooter!

Skrevet

Hva er prisen på Emmaljunga scooter? Ble bare nysgjerrig her... Vurderer en liten, lett vogn etterhvert...

Skrevet

Kommer ann på hva du ønsker og hvor stor babyen er. Vi tittet på OTH men den var for liten for vår sønn på 15 mnd (han er stooor for alderen). Eneste vognene som var store nok til han var TFK og EasyWalker. Vi endte på den siste. Dyr men god og lett vogn. De hadde en flott vogn på Banas Hus, babyjobber tror jeg den het, den er mye billigere og sikkert like bra, men ble litt kort i ryggen for vår sønn (med tanke på at vi skulle ha den noen år).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...